תפריט
072-330-3356

איך תדעו שהגיע הזמן להחליף את פינת האוכל?

פינת האוכל היא אומנם פינה בחלל הסלון, אל לה יש משמעות רבה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הנוחות שלכן בעת אירוח חברים ובני משפחה לארוחה חגיגית סביב השולחן. רכישת פינת אוכל היא אינה הוצאה קטנה, אך במקרים מסוימים נראה כי אין ברירה אלה להחליף אותה לטובת חדשה ממגוון רב של סיבות, אם זה בגלל שעברתם דירה והיא כבר לא מתאימה לחלל, אם זה בגלל שהיא קטנה ולא יכולה להכיל את כל בני המשפחה, אם היא כבר שבורה, אם הצבע שלה כבר לא תואם לחלל הבית ומעוד מיני סיבות אחרות.

למעשה, בכל מקרה בו מאסתם בפינת האוכל, תמיד תוכלו למצוא מבצעים שונים בחנויות ולמצוא פינות אוכל יפיפיות במחירים אטרקטיביים. מכיוון שלא כל יום מחליפים פינת אוכל, אלה רק אחת לעשר שנים ואף יותר, חשוב לבצע בחירה נכונה, כזאת שתשרת אתכם בנאמנות ותוכלו כל ארוחה על השולחן לומר לעצמכם שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר.

בבחירת פינת אוכל כדאי להתמקד בכמה דברים חשובים:

בחירת גודל השולחן – במקרה זה הגודל כן קובע, שהרי שולחן גדול מידי בחלל גדול יכול להוות עומס וצפיפות, ולעומת זאת שולחן קטן בחלל גדול יכול ללכת לאיבוד. לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא לבחור שולחן נפתח, כך שתוכלו בקלות רבה לפתוח אותו כאשר אורחים מגיעים לסעוד עמכם.
בחירת חומרים איכותיים – בחירת שולחן היא לא עניין של מה בכך ודורשת בחירה נכונה של חומרים איכותיים, כך תוכלו ליהנות ממנו שנים רבות. החומר הטוב והחזק ביותר הוא – עץ מלא אשר יכול להגיע בצבעו הטבעי או עץ מחופה בפורמייקה, אך שימו לב כי כל חלקיו עשויים מעץ מלא.
עיצובים מודרניים – את העיצוב של פינת האוכל, מומלץ להתאים לאופי והקו העיצובי של החלל, על מנת שתוכלו ליצור סינרגיה מושלמת בין יתר האביזרים בחלל.
אבזור הפינה – להשלמת העיצוב תוכלו להוסיף טאצ'ים קטנים לפינת האוכל שיעשירו את הפינה, כמו – מפה, אגרטל, מראה, תאורה ממוקדת, פריטי נוי ועוד אלמנטים שונים.