תפריט
072-330-3356

בדים מומלצים לכיסאות פינות האוכל

כיסאות מרופדים בפינת האוכל משפרים לאין שיעור את המראה של פינת האוכל ושל האזור בבית שבו היא נמצאת. כאשר אדם מסוים מתלבט בין בחירה של כסאות עם או ללא ריפוד עליו לחשוב גם על המראה הסופי הכולל של פינת האוכל ואיך ישפיע עליה ריפוד הכיסאות וגם על נוחות הישיבה שתתקבל בזכות הריפוד. בנוסף לכך הריפוד עצמו גם מאפשר לכיסא להיות מעט יותר גבוה כך שבעצם מדובר בנושא שיש לו חשיבות רבה במספר מישורים. נשאלת השאלה – איזה סוג של בד כדאי לבחור לריפוד הכיסאות של פינת האוכל?

התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית מפני שללקוחות שונים עשויים להיות דעות שונות, רצונות שונים וצרכים שונים. ישנם אנשים שישימו את העיצוב מעל לכל ויהיה להם חשוב הדגם או הדוגמא ואיך תיראה פינת האוכל באופן כללי. יהיה אנשים שבמשפחה שלהם יש ילדים קטנים או תינוקות אשר נוטים להכתים ולכלכך את אזור האכילה שלהם ולכן הם יצטרכו בדים מסוג דוחה מים וכתמים כדי שיישארו נקיים ככל האפשר וישנם אנשים שהנוחות על עור הגוף תהיה עבורם השיקול המכריע בעת בחירת הבד לריפוד.

אילו בדים לא מומלצים

אנשי מקצוע מתחום פינות האוכל וריפוד הרהיטים לא נוטים להמליץ על סוגי בדים שיש בהם דוגמאות של תפירה מרובה מפני שאלה עלולים להשאיר סימנים על הגוף ולהיות לא נוחים לישיבה. בנוסף מדובר בסוגי ריפוד אשר עלולים להתבלות תוך פרק זמן קצר, בעיקר אם במשפחה יש גם ילדים קטנים. כיום ישנו שימוש נרחב בבדים שניתן לנקות בקלות וכך להרחיק כתמים ולכלוך כדי שלא יישארו על הבד ולא יכתימו אותו לטווח ארוך.

מכל סוגי הבדים תמיד ניתן יהיה לבחור צבע, מרקם או דוגמא כך שההחלטה בנוגע לסוג הבד אין בה כדי להשפיע על העיצוב עצמו של פינת האוכל ועל היופי שיתקבל ממנה. מומלץ שהבד שייבחר יהיה משולב עם בד נוסף בקרבת מקום, כמו הבד של ריפוד הספות בסלון או של וילון הממוקם בסמיכות.