תפריט
072-330-3356

האם השזלונג בסלון באמת נוח

שזלונג פירושו בצרפתית כיסא ארוך, וניתן להבין מכך שהכוונה היא לחלק הארוך של הסלון הפינתי, היכן שניתן להשעין את הראש על הקיר או על משענת הספה ולהניח את הרגליים על הספה. אי אפשר לדון בשאלה האם השזלונג אכן נוח יותר מספה רגילה מבלי לתת את הדעת לכך שלכל אדם יהיה נוח סוג אחר של ספה ולכל אחד יש את ההעדפות האישיות שלו המבוססות על הטעם האישי שלו, על הצרכים של בני המשפחה שלו ועל מבנה גוף אחר.

חשוב לראות שספות שמחובר אליהן שזלונג תהיינה בדרך כלל בצורת האות ר', כלומר שצריך לקחת את זה בחשבון בעת עיצוב הסלון, בדיקת מידות ושיקול בנוגע להוספת פריטים או רהיטים נוספים. בנוסף לכך אזור הישבה של השזלונג בדרך כלל רחב יותר מהרוחב של ספה רגילה ולא לכל אחד מתאים או נוח לשבת על רוחב כזה, מפני שיש הכרח בעצם להניח את הרגליים על גבי הספה. יהיו מי שיגידו שהספה נוחה ויהיו מי שיגידו שהיו מעדיפים סוג אחר של ספה בעל רוחב סטנדרטי. בלוסו גלריה לריהוט תמצאו סלונים מעוצבים עם שזלונג וללא, בכל סלון ניתן לעשות שינויים והתאמות אישיות.

שזלונג ונוחות

מבחנת האפשרויות שמציע שזלונג – אין ספק שהן רבות ומגוונות – ניתן לישון בנוחות על השזלונג, גם ילדים יכולים לחוש בו בנוח וכאשר אדם בוגר שוכב עליו – אין הוא חש צפיפות או דוחק. מסיבה זו השזלונג מתאים לשכיבה משותפת של שני בני זוג למשל, באופן שבו נוח לשניהם והם לא מרגישים שהשזלונג מיועד אך ורק לאדם אחד.

כאשר אנשים מתלבטים אם להוסיף שזלונג לסלון שלהם מעבר לעניין הנוחות עליהם לחשוב על שיקולים רבים הקשורים לעיצוב ולתכנון נכון של החלל. חשוב יותר יהיה לוודא שאין חלל שמבוזבז או פינות שאין מה לעשות בהן. כך יהיה נכון לעצב את הסלון ולוודא התאמה מושלמת של הרהיטים למידות, לצורה ולכיווני האוויר. ברגע שמחליטים להוסיף גם ספה עם שזלונג אין ספק שמדובר בחידוש עבר המשפחה שלבטח יהיה נוח ומתאים ובני המשפחה כולם עשויים ליהנות ממנו רבות.