תפריט
072-330-3356

האם סלונים מעוצבים מעור עדיפים על סלוני בד?

האם לקנות סלוני בד מעוצב או מעור היא שאלה שכל מי שמעצב מחדש את הסלון שלו שואל את עצמו יותר מפעם אחת. זו התלבטות מוכרת ונפוצה ואנשים רבים נתקלו בה. לכל אחד מסוגי הסלון יש את היתרונות, החסרונות והתכונות שלו ועל סמך אלה כל אדם יכול להחליט ולבחור מה יתאים לו יותר מבחינת ההעדפות האישיות שלו וכמובן הנוחות שלו ושל בני משפחתו. מיד נבין שאין תושבה חד משמעית לשאלה זו וכמספר האנשים שמתלבטים בנושא זה – כך מספר הדעות.

מהן התכונות של סלונים מעוצבים מעור?

רהיטי סלון מעור משרים אווירה יוקרתית ומפוארת בבית ובסלון. ישנה תחושה שיש לנהוג בהם בזהירות על מנת שלא לקלקל אותם או לגרום להם נזק כלשהו. במשך עונת החורף לעיתים ישנה תחושה של קרירות בגוף כאשר מתיישבים על ספות העשויות מעור בשונה מסלוני בד וצריך להמתין מספר שניות עד שמתרגלים לתחושה והחמימות חוזרת. בעונת הקיץ, דווקא, אנשים רבים מעידים כי סלונים המעוצבים מעור גורמים להזעה מוגברת ולתחושה של הידבקות לספה עצמה ולכיסוי העור שלה.

סלון בד מעוצב – מהן התכונות?

בניגוד לסלוני העור, סלוני בד אינם מושפעים ממזג האוויר ותמיד ישנה תחושה נעימה וחמימה כאשר מתיישבים על הספות העשויות מבד. מכיוון שישנם סוגים רבים מאד של בדים ניתן לבחור את צבע הסלון מתוך מבחר עצום ומרשים. מה שנחשב כחסרון גדול של סלוני בד מעוצבים הוא תכונת ספיגת הנוזלים של הבד אשר בגללה עלולים הסלונים להתלכלך בנקל על ידי נוזלים שישפכו עליהם. כיום ישנם סוגי בדים רבים אשר דוחים נוזלים ולא מאפשרים הישארות כתמים אך לעולם אין לדעת זאת בוודאות.

מכאן ניתן להבין שלא קל לענות על השאלה ואין לה תשובה חד משמעית הנכונה תמיד בכל המקרים ועבור כל הלקוחות בעיקר במסגרת תהליך של עיצוב סלון בבית. במידה רבה תלויה תשובה זו על הטעם האישי של כל לקוח ולקוח. ישנם אנשים שלא אוהבים כלל סלוני בד או סלוני עור ועל סמך חיבה או חוסר חיבה אלה תתקבלנה החלטות.