תפריט
072-330-3356

הכל על קפה ומאפה

כולנו יודעים כי לפני הקפה והמאפה, יש את המקום בו נבחר לשבת, נכון? אם גם אתם מתלבטים או מתעניינים כיצד תוכלו להפוך את בית הקפה שלכם למקום מעניין יותר, אטרקטיבי יותר, מוצלח יותר, יש לנו כמה עצות טובות בשבילכם.
אחד הדברים המרכזיים שצריכים לעמוד לנגד עיניכם כשאתם מסתכלים על בית הקפה שלכם, הוא הריהוט. כן, נכון, מובן שהקפה צריך להיות מושלם, אבל אם המקום לא מזמין, ואם יש לכם שולחן קפה שלא מזמין לשבת, זה לא יעניין אף אחד שיש לכם את הקפה הכי טוב באזור, נכון?

מה הקונספט של המקום שלכם?

​כולנו יודעים שבתי קפה יש בשפע, לכן חשוב שלבית הקפה שלכם יהיה קונספט מסוים ומיוחד שמאפיין אותו ומבדיל אותו משאר המקומות. כל הריהוט אשר כולל שולחן קפה, כסאות, דלפק, כסאות בר וכו' חשוב שיהיה מאופיין תחת קונספט מסוים. מה הסגנון העיצובי של המקום? מה קהל הלקוחות שאתם מכוונים אליו? מה הטעם האישי שלכם? פעמים רבות, כאשר מדובר בעסק אישי, ניכר הטעם האישי של בעל המקום, אשר משפיע מאד על איך שהמקום נראה, ואת המראה הזה אנשים אוהבים. הם רואים שבעל העסק שם את ליבו במקום, זה ה"בייבי" שלו.

חשיבות הנוחיות של שולחן קפה

כאשר אנחנו רוצים לשבת לשתות קפה, מאד חשוב לנו שיהיה לנו נוח. נקודה מהותית זו צריכה להיות אחת מהמרכזיות עבור בעל המקום כשהוא חושב על ריהוט משרדי או ביתי המתאים. חשוב שהשולחן והכסא יהיו נוחים, יציבים, מזמינים, שכיף לשבת עליהם.

כמה מילים על שולחנות וכסאות:

כסאות לבתי קפה

ישנם סוגים רבים של כסאות. מה מתאים לכם ולמקום שלכם? כסאות ברזל, כסאות קש, כסאות פלסטיק, כסאות מבמבוק, כסאות בר ועוד. חשוב מאד שתבדקו היטב את סוגי הכסאות השונים אשר מעניינים אתכם ויכולים להיות פוטנציאליים למקום שלכם, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הנוחות. יש לבצע הערכה של כמות הכסאות והשולחנות אשר יכולה להיכנס בשטח המיועד, ולבדוק האם הכמות הזו מתאימה לכם, או אולי היא יותר מדי / פחות מדי?

שולחנות לבתי קפה

גם בעולם השולחנות תוכלו למצוא סוגים רבים של שולחנות לבתי קפה. שולחנות עגולים קרמיים, שולחנות עם רגל אחת מברזל, שולחנות פלסטיק, שולחנות דמויי פיקניק ועוד.

חשוב לבדוק

דברים נוספים שיש לבדוק בבואכם לתכנן ולרכוש ריהוט לבית הקפה שלכם:
• אחריות של המוצרים – מה זמן האחריות על המוצרים?
• בטיחות ותקינות – האם המוצרים נושאים תווי תקן לגבי מידת בטיחותם?
• המרחק בין שולחן לשולחן – כשאתם מודדים את המקום ואת גודל הכסאות והשולחנות, חשוב לבדוק בפועל את המרחק משולחן לשולחן, אינכם רוצים מקום צפוף מדי או ריקני מדי, נכון?