תפריט
072-330-3356

המדריך המלא לבחירת מיטה יהודית

בחירת חדר שינה, הוא לא עניין של מה בכך, שהרי המיטה היא זאת שמשמשת אותנו בסוף כל יום עבודה ואפילו למנוחת צהריים או סתם לשים את הראש. מסיבה זאת, נראה כי לא מעט אנשים משקיעים את מיטב כספם בבחירת חדר שינה שיהיה גם נוח ופרקטי וגם חדשני ומרענן מבחינת עיצוב. כיום יש לא מעט חנויות רהיטים אשר מציעות מגוון רב של חדרי שינה מפנקים ובניהם ניתן למצוא גם חדרי שינה לציבור הדתי חרדי. למעשה, מדובר בחדרי שינה אשר מאובזרים במיטה יהודית שהיא עשויה משתי מיטות נפרדות, אך כאשר מחברים אותם נוצרת מיטה אחת לכל דבר ממש כמו מיטה זוגית רגילה.

כיצד תוכלו לבחור מיטה יהודית פרקטית?

ראשית, נציין כי מיטה יהודית נועדה על מנת שיהיה ניתן להפריד אותה כאשר האישה נמצאת בנידה, וזאת מקובל על פי ההלכה היהודית, שאז על בני הזוג לישון בנפרד ולהפריד כל לילה בין המיטות. כאשר בוחרים מיטה יהודית, יש צורך לשים לב על מרכיבי המיטה, שהרי היא מן הסתם שונה ממיטה זוגית רגילה בשל ההפרדה שלה. לכן, חשוב לבדוק כי הפרדת המיטה נעשית בצורה נוחה, כלומר בהזזה פשוטה המיטה זזה, אך כמובן שכאשר היא מחוברת לא נוצר "חור" בין המיטות, אלה יש סוגר שמחזיק את שתי המיטות יחד.

שימו לב למקום הזזת המיטה

רוב המיטות היהודיות, הן מיטות אשר מגיעות עם בסיס, אליו מחוברת רק מיטה אחת וניתן להפריד את המיטה השנייה ללא הבסיס, או מיטות נפרדות לחלוטין כולל הבסיס, כך שבהפרדתן כל המיטה כולה זזה לצד אחד. במקרים הללו, חשוב לזכור שיש צורך להזיז את המיטה הנפתחת לכיוון מסוים, לכן יש צורך לחשב את הנושא על פי גודל החדר ועל פי המרווח שיש לכם בחלל לטובת הזזת המיטה.

מה לגבי מזרונים?

בחירת מזרונים למיטה יהודית, היא בחירה שאין להקל בה ראש, הרי שינה טובה על מזרון נוח ומפנק יסייע לכם למנוע בעיות גב וכאבים שונים, לכו יש לבחור מזרונים מחברות מוכרות ואיכותיות.