תפריט
072-330-3356

טיפים לעיצוב חדר השינה

חדרי שינה יוקרתיים הם חדרי שינה אשר משדרים יוקרה ומעוצבים בצורה נכונה מבחינת התאמת הרהיטים לגודל החדר וכזה שלקחו כל פרט ופרט בעת העיצוב, החל מעיצוב חדר ארונות מרשים ועד בחירת וילון מתאים שיוצב על גבי החלון. בחדר השינה, אנו מבלים לא מעט רגעים אינטימיים, הן אם אתם רווקים או זוג אוהבים, כך שיש לקחת בחשבון כל פרט ופרט עד לקבלת חדר מושלם מבחינת נראות, אך לבל נשכח גם את הצד הפרקטי שהוא לא פחות חשוב בעת בחירת הרהיטים ובכלל כל דבר מסביב.

אז מה צריך לקחת חשבון לפני שמעצבים חדרי שינה יוקרתיים?

בחירת מזגן בגודל המתאים לחדר – התאמת המזגן עבור חדרי שינה יוקרתיים חייבת להיות מדויקת, כך שיש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: את גודל החלל כמובן, את הבידוד ככל שהחדר יהיה יותר מבודד כך צריך מזגן קטן יותר, את האזור בו אתם מתגוררים בארץ, את מספר כיווני האוויר בחדר, את כמות הנפשות, את התכנון החיצוני של המבנה כדי לדעת אם להתקין מזגן רגיל או מרכזי. למעשה, בצורה זאת בודקים את פרמטרים אלו ובוחרים מזגן על פי כוח סוס.

בחירת ריהוט מתאים – כאשר מדברים על בחירת ריהוט, נראה כי האופציות הן רבות, אך כמובן שיש לשים דגש על איכות החומרים וכמובן לבחור מיטות חזקות מעץ מלא או מברזל, כך הם ישרתו אתכם בנאמנות שנים רבות. מה שלא פחות חשוב הוא – בחירת המזרן, שהרי מזרן איכותי יקנה לכם שינה טובה ויוכל למנוע בעיות גב וכאבים שונים לטווח ארוך, כך תקומו כל בוקר רעננים וללא כאבים בגוף.

בחירת מצעים יפים – מצעים הם בחירה חשובה, הרי להם יש השפעה רבה על נראות חדר השינה ויכולים לשדרג פלאים את נראות החדר וכמובן את איכות השינה שלכם. לכן, בבחירת מצעים יש להתמקד על איכות הבד ורצוי שהוא יהיה עשוי מ – 100% כותנה משובחת בצפיפות בד גבוהה וכמובן לבל נשכח את הצבעים שהם חלק בלתי נפרד מהעיצוב והנראות של החדר.

בחירת תאורה מתאימה – בחדר השינה, יש לבחור בקפידה תאורה רכה ורומנטית וכמובן על גוף התאורה להיות מעוצב בקפידה לפי הסגנון הכולל של החדר, כך שתרוויחו גם חדר מעוצב וגם תאורה רכה ורומנטית. מבין הסוגים הרבים של גופי תאורה תוכלו למצוא שנדלירים קטנים לחדרי שינה, תאורה צמודה, לדים, פלורסנטים והרשימה עוד ארוכה.

בחירת דלת פנים מרשימה שתעניק לכם שהייה קסומה בחדר השינה עם שמירה על פרטיות ואקוסטיקה נהדרת