תפריט
072-330-3356

כמה כסאות אתם צריכים?

כאשר קונים פינת אוכל חדשה, בדרך מתלווים אליה שישה כסאות התואמים לעיצוב השולחן וממוקמים בסמוך אליו בדרך השגרה. זוהי כיום ברירת המחדל של פינות האוכל מפני שמספר זה מתבסס על מספר ממוצע של ארבע, חמש או שש נפשות למשפחה וכך כאשר ישנן פחות משש נפשות סביב השולחן באופן קבוע אפשר להזמין אורח או מבקר לסעוד ביחד עם בני המשפחה ולכולם יש מספיק כסאות תואמים מבלי שיהיה צורך לשלב גם כיסא שאינו תואם לשאר הכיסאות ולשולחן עצמו.

יחד עם זאת, ישנן משפחות רבות אשר עושות שימוש בשולחן האוכל אך ורק בעת אירוח של בני משפחה או אורחים אחרים, מה שאומר שבכל פעם שיש שימוש בשולחן האוכל יש צורך מידי בכיסאות נוספים, כלומר ביותר משישה כסאות אשר נרכשים ביחד עם השולחן. במקרים כאלה, כאשר ידוע מראש שתמיד יהיה צורך ביותר משישה כיסאות אפשר להתעניין בחנות הרהיטים בנוגע לרכישה ראשונית של יותר מהשישה כסאות השגרתיים. כך ניתן להזמין שמונה או אפילו עשרה כסאות תואמים הדומים זה לזה ולקבלם יחדיו.

מהו מספר הכסאות שצריך?

כאמור, בכל אולם תצוגה ניתן להתרשם מאינספור דגמים של פינות אוכל המלוות בשישה כסאות. זה, כאמור, המספר המתאים בדרך כלל לרוב המשפחות ולרוב הלקוחות המזמינים פינות אוכל חדשות ולכן ברוב המקרים זה מספר הכיסאות שיוצע. במקרים נדירים אפילו יותר אפשר יהיה להזמין פינת אוכל בעלת ארבעה כסאות בלבד. חשוב לדעת שיש הרבה גמישות בתחום זה על מנת להתאים את מספר הכיסאות לכל לקוח ולכל משפחה.
כאשר קונים מראש יותר משישה כסאות, מי שבדרך כלל מגיע כדי לאכול סביב השולחן יודע מראש שיהיה מספיק מקום לכולם ושלכולם יהיו כסאות התואמים לשולחן וגם זה לזה. לא יהיה צורך לחפש כסאות אחרים ברחבי הבית על מנת להוסיף לשולחן וכולם ייקחו חלק שווה סביב השולחן בעת הארוחה. עניין זה ייתן תחושה טובה ונעימה לכל סועד וכל בן משפחה או אורח, בזכות המחשבה עליו ועל תחושת השייכות שלו בזמן הארוחה.