תפריט
072-330-3356

מה יש לקחת בחשבון בעת בחירה פינת אוכל?

פינת אוכל, היא גולת הכתרת בכל בית, שהרי בחלל זה נפגשים בני משפחה וחברים לארוחות חגיגיות ומשמחות, כך שחשוב שכל אורח ירגיש בנוחות מרבית. נוחות מתחילה בתכנון נכון של פינת האוכל ובבחירת שולחן וכסאות המתאימים בקפידה לדיירי הבית ולכמות האורחים שמתארחים אצלכם בדרך קבע. מעבר לבחירה נכונה של ריהוט, יש ליצור פינה חמימה על ידי אלמנטים נוספים כמו – תמונות מתאימות, תאורה נכונה ובחירת מיקום רלוונטי.

מהם החומרים מומלצים לבחירת פינת האוכל?

פינות אוכל מעוצבות בצורה מזמינה, מתחילות בבחירת רהיטים איכותיים המשתלבים בקפידה עם שאר הרהיטים בבית, שהרי לרוב פינת האוכל ממוקמת בסלון, כך שיש צורך בקשר ישיר מבחינה עיצובית עם הספות ושאר הריהוט בסלון. אם ברצונכם לבחור בפינת אוכל איכותית שתחזיק לכם לאורך שנים רבות, כמובן שמומלץ לבחור שולחן וכסאות מעץ מלא, אך גם שולחנות העשויים מאלומיניום בשילוב זכוכית או בשילוב ניקל, יעשו את אותה עבודה – אך לשיקול דעתכם.

למה כדאי לבחור פינות אוכל מעץ מלא?

פינות אוכל מעץ, ידוע ביתרונותיו הרבים ובחוזק שלו לאורך שנים רבות. את חומר העץ קל לנקות, כך שדי בהעברת סמרטוט לח על השולחן – והוא מתנקה בקלות רבה. מעבר לכך, חומר העץ הינו גמיש לשינויים, כך שאם מאסתם בצבע המקורי, תמיד תוכלו לצבוע את השולחן והכיסאות בשיטת "עשה זאת בעצמך" וזאת מבלי לפגוע כלל וכלל בעיצוב, כך תוכלו לקבל שולחן חדש בדיוק לטעמכם מבלי לרכוש שולחן חדש.

כיצד ניתן לחסוך במקום?

כיום ניתן למצוא פינות אוכל במגוון רב של עיצובים, החל מעיצוב פינות אוכל עגולות, מלבניות ועוד. כמו כן, ניתן למצוא שולחנות שנפתחים לגדלים עצומים, כך שאם מדובר בחלל קטן, תמיד תוכלו לרכוש שולחן נפתח ובעת ארוחה חגיגית לפתוח אותו לגודל הרצוי ולקבל שולחן גדול המתאים לכלל האורחים שהוזמנו. כמובן שיש צורך לבחור בשולחן איכותי אשר אינו נשחק עם השנים עקב פתיחה וסגירה ובכן שולחן הנפתח לגודל רצוי בקלות רבה ללא סיבוכים שונים. בשעת פתיחת השולחן, תמיד תוכלו לפנות מקום במרכז הסלון ולהעביר את השולחן למרכז ולפתוח אותו לגודל הרצוי, לכן רצוי לבחור בשולחן קל להזזה.