תפריט
072-330-3356

מזנונים תלויים תופסים פחות מקום?

העולם של עיצוב פנים לא מפסיק להתחדש ולהפתיע. כל הזמן יש שינויים ופיתוחים חדשים, התפתחויות מדהימות וטכנולוגיות חדשות שנכנסות לשימוש נרחב. גם האופנה של מזנונים תלויים קשור בשינויים אלה. אם בכל בית או דירה אפשר לצפות למצוא לפחות מזנון אוחד בסלון או מתחת לטלוויזיה, הרי שהמיקום לא השתנה אבל צורת ההנחה בהחלט עברה תמורות לא מבוטלות. המזנונים התלויים, כפי שאפשר להבין מהשם שלהם – הם צמודי קיר וישנו רווח גדול וגלוי בינם לבין הרצפה.

מה היתרונות של מזנון תלוי?

אין ספק שמזנון תלוי תופס פחות מקום על הרצפה של החדר. בהיותו תלוי על הקיר אין אבק או לכלוך המצטבר מתחתיו באופן כזה שלא ניתן לנקות אותו בקלות. כאשר נוצרת נישה ברווח שמתחת למזנון אפשר להשתמש בה לצרכי הנחת חפצים אחרים או לאחסון שאינו בולט לעין. יחד עם זאת, בחלל החדר נתפס אותו המקום שהיה נתפס לו היה ממוקם באותו המקום בדיוק מזנון רגיל שהיה מונח על הרצפה כפי שמוכר ומקובל.

כדי להחליט אם בוחרים מזנון רגיל או תלוי צריך גם לדעת מה הטעם האישי ומהם ההעדפות העיצוביות האישיות. ישנם אנשים שלא אוהבים שיש רווח מתחת למזנון ושרווח זה גורם לסלון להיראות כאילו החדר כולו מרחף באוויר. לעומתם יש את אלה שמתחברים ליופי המיוחד והשונה של המזנון התלוי ומעדיפים את פריט הריהוט ששונה ואינו דומה למה שיש בדרך כלל אצל אנשים אחרים. גם את המזנונים התלויים ניתן למצוא עשויים מכמה וכמה חומרי גלם, סוגים שונים של עץ ובצבעים ודגמים שונים.

איך להחליט במה לבחור?

לכל אדם ולכל משפחה ישנם דרישות והרגלים משפחתיים שונים. הריהוט ודרך הנוחות בבית צריכים להיקבע על ידי מה שיהיה הכי נוח ומתאים לכולם. אם מתלבטים בשאלה המקום שנתפס על ידי מזנון תלוי הרי שאין ספק שהמזנון אכן תופס פחות מקום ויתרה מזאת – הוא משאיר מקום פנוי מתחתיו, מקום שאפשר להחליט אם לנצל ביעילות או להשאיר כרווח עיצובי מתחת למזנון

תיעזרו במעצב פנים מקצועי

רבים נעזרים בשירותיו של מעצב פנים המתמחה בעיצוב חללים. מעצב פנים שכזה יותר לתת את הדגש בהתאם לאופי החלל ועיצובו. בקטגוריית המזנונים קיימים מגוון סוגים ומגוון חומרי גלם שונים. היעזרו במעצב פנים מומחה שיוכל לכוון ולתת את הטון בבחירת מזנון מעוצב לחלל הסלון.