תפריט
072-330-3356

עיצוב רהיטים יוקרה עם כרסום CNC

בשלב תכנון ועיצוב הבית מחדש, אין כמו לרענן את החלל עם רהיטי יוקרה חדשים, שהרי עיצוב יפה לעיניים נותן הרגשה טובה ושלא לדבר על נוחות בלתי מתפשרת בעת ישיבה על הרהיטים החדשים ועל שדרוג האירוח בביתכם. בחירת רהיטים, היא משימה הטומנת בחובה הכרות מלאה בשוק, שהרי ישנם סוגים רבים של רהיטים, חלקם איכותיים העשויים מחומרי חזקים ועמידים שישרתו אתכם בנאמנות רבה לאורך זמן רב וחלקם פחות איכותיים. לכן, כאשר מדובר על בחירת רהיטי יוקרה – אין מקום לפשרות!

מהם רהיטים המיוצרים בשיטת כרסום CNC?

כרסמת היא מכונה המיועדת לעיבוד שבבי עץ וחריטה על רהיטים ומוצרים אחרים אותם מיצרים בשיטה זאת. למעשה, המכונה הינה משמשת לעיבוד מדויק של משטחים מישוריים שונים ותפקידה לייצר משטחים בצורות שונות בגימור מושלם. כרסום הוא השיטה הנפוצה ביותר לייצור רהיטי יוקרה מעץ מלא והיא משמשת לגילוף העץ ואיתה ניתן לבצע כל צורה אפשרית וליצור יצירות מרהיבות כיד הדמיון. בשיטה זאת, הכרסום המותקן על מכונה מיוחדת מסתובב בצורות שונות, כך שתוכלו לקבל כל יצירה העולה על דעתכם.

למה כדאי לבחור דווקא רהיטים יוקרתיים בשיטה זאת?

מגוון הדוגמאות בשוק וההיצע הרב של רהיטי יוקרה, מביא אנשים רבים לבחור דווקא ברהיטים מיוחדים שאינם סטנדרטים, כך שעיצוב רהיטי יוקרה עם כרסום cnc, עונה בדיוק על צורך זה, שהרי הרהיטים המתקבלים בשיטה זאת הינם יפיפיים ושונים מהסטנדרט המקובל. מעבר לכך, האופציות הרבות שניתן ליצור עם מכונת הכרסום, מביא אנשים רבים לפנות לאמני עץ המתמחים בשיטות אלו ולבקש הזמנת רהיטים מעוצבים בקפידה בשיטה זאת ולבחור כל יצירה העולה על רוחם.

מגוון רב של אופציות

את רהיטי היוקרה בשיטה זאת, ניתן למצוא במבחר חנויות הפרוסות ברחבי הארץ או כאמור להזמין יצירה פרטית משלכם אצל אמן עץ. רהיטי יוקרה העשויים בשיטה זאת יכולים להיות הרהיטים הבאים: אם זה שולחנות וכסאות למטבח, פינת אוכל יוקרתית, כסאות בר, מזנונים, שולחנות קפה סלוניים, חדרי שינה, ספריות יוקרתיות, שידות, טואלט ועוד מבחר רב של רהיטים מסוגים שונים.