תפריט
072-330-3356

כסאות תואמים או בעיצוב שונה

עיצוב פינת האוכל בבית הוא צעד חשוב שצריך להקדיש לו הרבה זמן ומחשבה. כיום ישנן פינות אוכל רבות שצריך לבחור מבינן את זו שהכי תתאים למגוון פרמטרים – טעם אישי, צבע מועדף וכזה שיתאים לשאר חלקי הבית, צרה ודגם שימצאו חן בעיניו של הבוחר וכמובן נוחות ויעילות של פינת האוכל – כסאות נוחים, שולחן במידות המתאימות לדרישות המשפחה ותכונות נוספות אשר על פיהן תתבצע הבחירה ולבסוף תעמוד הבחירה בין כמה פינות אוכל ספציפיות ומעטות.

אחת השאלות היא אילו כסאות להתאים לפינת האוכל – האם לשמור על אחדות בעיצוב ובמראה של הכיסאות או לבחור דווקא כסאות בעיצוב שונה, אשר יהיו דומים אך יחד עם זאת לכל כיסא יהיה מאפיין שונה במעט מן האחרים. התשובה לכך טמונה בכמה וכמה פרמטרים ובעיקר בסוג המראה שבעל הדירה או הבית רוצה שיתקבל בפינת האוכל. המחשבה האינטואיטיבית היא בדרך כלל של בחירת כסאות תואמים וזהים זה לזה וכך פינת האוכל מקבלת מראה אחיד ושגרתי אך כמובן מיוחד בעיצוב ובדגם שנבחר.

מה הבחירה הנכונה?

בחירה של כסאות בעיצוב שונה היא בחירה שיש בה תעוזה רבה. לא הרבה אנשים עושים זאת אך יש בכך אמירה עיצובית נוקבת ומעניינת. בדרך כלל בחירה זו תתבסס על קו כלל אחיד של עיצוב הכיסאות אך עם אלמנט כזה או אחר אשר יהיה שונה בין כיסא וכיסא. בדרך זו ניתן לשלב צבעים או עיצובים נוספים ולא חייבים להתפשר על עיצוב אחיד שעלול להיות מקבע ומגביל. בחירה שכזאת מתאימה למי שמתלבט בין כמה דגמים של עיצוב וכך יכול לשלב ביניהם ולא להתפשר רק על אחד מהם.

לכל אחת מהבחירות יש את ההשלכות שלה, שכן כל בחירה תיראה אחרת ותיתן מראה עיצובי שונה בתכלית מהמראה שתיתן בחירה שונה. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שפינת האוכל נחשבת עבור משפחות רבות כמרכז הבית והמשפחה ולכן חשוב מאד להקדיש הרבה מחשבה לעיצוב של פינה אוכל בבית שבני המשפחה ישהו בה זמן רב.