תפריט
072-330-3356

פתרונות אחסון – על מדפים וארונות

האם ישנה דרך, לחסוך במקום וליצור אפשרות להגדלת המרחב לכאורה, בתוך החלל הקיים מבלי לשבור קירות ולהרחיב את חלל המשרד? הפתרון מגיע דווקא מכיוון הריהוט המשרדי והסגנון העיצובי שלו. היכולת להתאים את העיצוב לגודל המשרד ולהתאים את מבנה הריהוט לגודל ולמרחב העומדים לרשותנו.

למשרדים קטנים יחסית, יתאימו סגנונות אה סימטריים ופחות חדים שיצרו מצב של התמקדות בעיצוב ולאו דווקא בגודל החדר המינימליסטי, יחד עם זאת, יש לתת את הדעת לזהירות משנה בעת עיצוב משרד, בדגש על המטרה ליצור עיצוב מה שפחות עמוס ובעל מראה מרווח, בשונה מהמצב הקיים.

אחת האפשרויות ליצירת אשליה כזאת, היא אפשרות החיסכון במקום ומתן פתרונות הרמוניקה, בתחומים כמו סוג וסגנונות של ריהוט משרדי ספציפי.

ארונות הזזה למטבח – פתרונות מגדילי חלל

ארונות הזזה, יוצרים מרחב גדול יותר בחדר וחוסכים במקום בשונה מארונות רגילים. בשונה מהארונות המסורתיים הנפתחים מאליהם, הניתנים להצבה ממש ליד דלת המשרד ולנצל את המרחב שהתפנה לצורך הזרימה העיצובית. חלל ריק בנקודה מרכזית במשרד ייצרו מראה נקי ומרווח, בשונה ממראה משרדי, הכולל ריהוט משרדי המכונס בצפיפות בתוך החלל.

ארון ההזזה, הוא ארון המפנה מקום רב ומסוגל למנוע מצבים של מראה עמוס, וכתוצאה מכך, יוצר חזות מסודרת ומאורגנת הרבה יותר.

מדפים בסגנון חוליות – מדף תלוי במשרד

אחד האלמנטים, שיוצרים מקום ועיצוב נקי הוא הסגנון העיצובי החדש של פתרונות המידוף. מדפים תלויים, מתפקדים כריהוט משרדי מעוצב לא פחות אפקטיבי ארונות או כוורות. הסגנון הפתוח, יוצר מראה מודרני ובעל ניחוח אחר. מדפים מעוצבים הם בין הפריטים הייחודיים, הניתנים להעמסה יחסית, מבלי שייצרו מראה עמוס, ויתרמו ליצירת מקומות אחסון נוספים, מבלי להכביר ריהוט משרדי, הגוזל מקום מהחלל המשרדי.

אחסון כוורת – נגישות ונוחות בכל עת

שילוב נוסף שניתן לראות דווקא בעיצוב האיטלקי, הוא אחסון ייחוד המשולב עם שולחן מנהלים, ארון משולב בתוך הארון המשרדי המותקן באופן מוצנע ולצד עמדת העבודה, מעוצב, בדרך כלל, בצורת כוורת או אחסון "סנדוויץ'", כלומר ,מדף על מדף. פיתוח נוסף שנולד כחלק מהעיצוב הזה, הוא עיצוב מובנה נשלף הניתן להתאמה אישית לבעל המשרד.

אחסון מניפה – עיצוב מודרני אבל האם הוא יעיל?

אחסון מניפה, הוא בין פתרונות האחסון המודרניים והנועזים ביותר הקיימים בתחום עיצוב ריהוט משרדי, אחסון המניפה יכול להתבטא כמעגל או כחצי מעגל המאפשר קטלוג מאורגן של מסמכים וציוד תיוק. בחירת עיצוב חדשני זה שנכנס באופן חלקי בלבד לתודעה הישראלית, מאופיין בחסכון אפקטיבי במיוחד, במקום ומרחב תוך שילוב בתוך מקום אחסון קיים, כמו, ארון או בצמוד לקיר באופן תלוי, זה סגנון היוצר מראה צעיר ומעניק פתרון לחסכון במקום ויוצר מרחב משרדי.

על אף כל הנישות והאפשרויות היצירתיות הקיימות, היכולת להתאים את העיצוב ופתרון האחסון, היא דווקא היא הפתרון היעיל ביותר הקיים.