תפריט
072-330-3356

רהיטי יוקרה לבית

כל בית יכול לקבל מראה יוקרתי ומהודר אם רק נשקיע בריהוט המתאים. אמנם לא רק הריהוט הוא זה שישפיע על המראה של הבית. גם סוג הריצוף וגם התאורה אחראיים במידה רבה על התוצאות, אך אין ספק כי הרהיטים הם אלו שהכי משמעותיים ביצירת הרושם היוקרתי של הבית. משקיעים ברהיטים וכל השאר ישלימו את המראה.

רהיטי יוקרה לסלון

כאשר אנחנו רוצים לשוות לבית מראה יוקרתי אנחנו צריכים להתחיל מהסלון עם עיצוב מזנון לצד הסלון. הסלון זהו החלל הראשון אשר אותו אנחנו רואים מיד בכניסה לבית והוא זה שיוצר את הרושם הראשוני ואת התדמית היוקרתית של הבית. הרהיטים בסלון כוללים בדרך כלל ספות, כורסאות, שולחן סלוני ומזנון. כאשר אלו יהיו יוקרתיים ומרשימים כבר ייווצר המראה הרצוי והבית כולו ישדר יוקרה.

רהיטי יוקרה לחדר השינה

חדר השינה צריך גם הוא לקבל את הרהיטים המושקעים המתאימים לו. ישנם רהיטים מדהימים ומיוחדים המיועדים לחדרי שינה כאשר אלו מעניקים לחדר הרבה חן ויופי לצד הידור ומראה מטופח ונעים. יש את המיטות המעוצבות, את הארונות התואמים, את השידות ובהתאם הצורך גם שולחן כתיבה עם כיסא תואם ומנורת שולחן מתאימה.

רהיטים מיוחדים לחדר הילדים

בחדר הילדים ישנם גם כן הרהיטים האחראים ליצירת האווירה הנעימה והמשובחת בחדר. אז נכון שחדר הילדים דורש ריהוט יותר קליל ופחות מחייב מאשר הריהוט הסלוני הכבד. אך גם בריהוט המיועד לחדר הילדים ישנם הרהיטים המרשימים היוצרים תחושת יוקרה והידור בחדר.

מטבח יוקרתי

המטבח מבוסס גם כן על הרבה רהיטים. ארונות המטבח תופסים שטח נכבד בחלל המטבח והבחירה בארונות בהתאמה אישית תשפיע על התוצאה ועל המראה של המטבח.

איך בוחרים רהיטים לבית?

כאשר אנחנו באים לבחור את הרהיטים לבית אנחנו חייבים לזכור כי הרהיטים אמורים לשרת אותנו ולא אנחנו אותם. על כן כדאי לבחור ברהיטים בצבעים פרקטיים, לא בהירים מידי ולא כאלו שכל טביעת אצבע תיראה עליהם.

מלבד הצבע של הרהיטים חשוב לבחור את הריפוד הנכון לרהיטים ובמיוחד כאשר מדובר ברהיטי הסלון. הרהיטים בסלון ייראו טוב וישדרו יוקרה וחן רק כאשר הם יהיו נקיים. לכן כדאי לבחור בריפוד עבור הכורסאות, הספות או השטיחים שיהיו קלים לניקוי. כמו לדוגמא ריפוד עור שניתן לניקוי בקלות רבה. מי שממש אינו רוצה את ריפוד העור יכול ללכת על ריפוד בד בצבע פרקטי שלא יבליט כל כתם.

כדאי לזכור כי תמיד ישנה האפשרות להיעזר בחברה מקצועית המציעה ניקוי ספות וכך הספות יזכו למראה נעים ונאה גם כאשר אנחנו מתקשים בניקוי של הספה.

רהיטים שישרתו אותנו ולא אנחנו אותם

רק אם נחשוב היטב לפני הרכישה ונבדוק את כל הרהיטים מכל כיוון אפשרי נוכל לוודא כי אכן הרהיטים שלנו ישרתו אותנו ואת המטרות שלנו בבית מבלי שאנחנו נאלץ לעבוד ולטרוח סביבם ללא הרף.