תפריט
072-330-3356

רהיטי יוקרה שמעצבים את הבית

כאשר מדברים על בית מעוצב בצורה יוקרתית, למעשה מדברים על בית המאובזר עם רהיטי יוקרה חדשניים ועכשוויים. מתוך מגוון הרב של העיצובים החדשניים של רהיטי היוקרה, ניתן למצוא מבחר רב של רהיטים בסגנונות שונים, חלקם מבוססים על עיצובים מודרניים, וינטאג', סגנון נקי, מראה עתיק, יוקרתי, גימורים מעניינים, צבעים דומיננטיים ועוד סוגים רבים של ריהוט יוקרתי המשפיע על הנראות הכללית של הבית.

כיצד ניתן לבחור ריהוט מתאים לבית?

כיום ניתן לראות כי אנשים רבי נעזרים במעצבי פנים ומעצבי הום סטיילינג על מנת לאבזר את ביתם בריהוט המתאים באופן אישי לעיצוב וסגנון הבית, אך לעומת זאת ישנם אנשים המעדיפים לבחור לבדם את הריהוט ולשלב אותו בצורה נבונה בחלל ביתם. על מנת לבחור את הרהיטים המתאימים לעיצוב הבית, תוכלו להתאים את הרהיטים בצורה הבאה:

סוגי רהיטים המותאמים לבית בסגנון כפרי:

בבית כפרי, לרוב תוכלו למצוא רהיטי עץ מאסיביים בגווני עץ טבעי המזכירים ניחוח של טבע, וזאת לצד עיצובים מרשימים ועכשוויים. הספות יהיו בגווני חום ובורדו עם גימורים מיוחדים כיאה לסגנון כפרי. חדר השינה יוקרתי ומעוצב, יאובזר במיטה מעץ מלא מאסיבית בגווני עץ מרהיבים.

סוגי רהיטים המותאמים לבית הסגנון עיצוב קלאסי:

עיצוב קלאסי נקי, הוא עיצוב המשדר יוקרה על ידי אלמנטים שונים. בסגנון זה, תוכלו לראות רהיטים יוקרתיים בעיצוב נקי עם גימורים חדים בדרך כלל בגווני לבן, אפור או בצבע דומיננטי אחד המשתלב היטב עם שאר האביזרים מסביב כמו – צבע טורקיז, אדום, כתום, ירוק בהיר כחול מטלי ועוד צבעים נוספים. עיצוב זה מתאים לאנשים המעוניינים בעיצוב קלאסי, אך בסגנון מודרני ועכשווי.

סוגי רהיטים לסגנון בית בעיצוב עתיק:

עיצוב בית בסגנון עתיק או בסגנון וינטאג', הינו מתאים לאנשים ספציפיים אשר אוהבים את עיצוב סגנון העבר ובתי המלוכה כיאה לארמונות מפוארים. בעיצוב אלו, תוכלו למצוא רהיטים בסגנון רטרו מעץ מלא או מחומר ברזל עם פרזולים מיוחדים. הצבעים השולטים בסגנון זה הם – זהב, בורדו, ורוד עתיק, אדום ובז'. לרוב עיצוב זה מתאים לבתים בהם ישנה תקרה גבוהה או מבנים עתיקים.