תפריט
072-330-3356

שולחן סלון תואם או משלים?

שולחן סלון הוא רהיט שתופס לא מעט מקום בחלל הסלון ולכן הוא מושך את העין של כל מי שנמצא בסלון. זו הסיבה שחשוב מאד להשכיל ולבחור את שולחן הסלון ולא להקל ראש בבחירה זו. כיום ישנן אפשרויות רבות מספור לסגנון השולחן שאפשר לבחור ויהיה המתאים ביותר אך חשוב מאד לבסס את הבחירה של שולחן הסלון על שאר פריטי הריהוט שנמצאים סביבו וכך הוא ישתלב ביחד אתם במראה הכולל שיתקבל לבסוף. לעיתים מתאים שולחן סלון התואם את העיצוב של הספות ולעיתים עדיף שולחן משלים השונה במעט אך מוסיף את נופך נוסף לעיצוב.

הבחירה האינטואיטיבית היא בשולחן סלון תואם, בעל אותם מאפייני עיצוב שניתן לראות גם בספות או בשטיח הנמצא בסלון ומאפיינים אלה בולטים מאד לעין בדרך כלל. הסלון כולו ייראה כיחידה עיצובית אחת וישדר הרבה מאד חמימות ונעימות לשהייה בו, גם של פרקי זמן ארוכים במיוחד. חשוב מאד לזכור כל הזמן שהסלון הוא בדרך כלל מרכז הבית ובו מתרכזת פעילות משפחתית של בני המשפחה שיגיעו לשבת ביחד, לפטפט או להעביר זמן איכות משותף.

שולחן סלון נכון ומתאים

בכל זה אין כדי לומר ששולחן סלון שאינו תואם לא יתאים באופן מושלם. כאשר בשולחן הסלון יהיה שוני קטן שייתן התאמה מושלמת עם שאר פריטי הריהוט הרי שבאופן כללי ייראה הסלון גם במצב זה כיחידה עיצובית אחת שסכום החלקים בה גדול מהשלם בעצמו. יהיה קל להבחין שהושקעה מחשבה רבה בבחירת השולחן ואי אפשר יהיה לפספס את השוני הקטן שמכניס הרבה שינוי לעיצוב הכולל.
הבחירה הסופית נתונה לכל לקוח ולקוח וחשוב שכל אחד יבדוק מה השיקולים שלו בבואו לבחור את שולחן הסלון שהכי יתאים לו ולצרכים של בני המשפחה. כאשר ניתנת המחשבה המתאימה אי אפשר שלא לבחור את הבחירה שלבסוף תתגלה כזו הנכונה והמתאימה ביותר ובזכות השולחן הסלון ייראה לא פחות ממושלם, והרי שזו המטרה כולה. כאשר הסלון תואם לרצונות והצרכים של בני המשפחה הוא יהיה המקום המושלם לבלות בו