תפריט
072-330-3356

שילוב זכוכית שקופה או אטומה

כאשר בוחרים מזנון מדובר על פריט ריהוט חשוב מאד וכדאי להקדיש למשימה מחשבה רבה. כיום ישנם מזנונים במגוון רחב מאד של סגנונות עיצוב, כמו למשל כאלה המשלבים כמה חומרי גלם וכך הם הופכים להיות יפים ומיוחדים מאד. אפשרות מיוחדת במינה היא שילוב של זכוכית בעיצוב המזנון. נשאלת השאלה – האם עדיף לשלב זכוכית שקופה או אטומה? לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלה וכמובן שכל אחת מהן תתאים לדרישות או מטרות אחרות של כל לקוח ולקוח.

זכוכית שקופה – כשמה כן היא – ניתן לראות דרכה את כל מה שנמצא בתוך המזנון פנימה. ספרים, חפצים, משחקים או כל דבר אחר הנמצא מאחוריה. מי שלא מפריע לו שהחפצים חשופים לעיני כל כמובן שיוכל לעשות שימוש בסוג זכוכית זה. הזכוכיות השקופות בדרך כלל גם תהיינה זולות יותר מאלה השקופות. במקרים מסוימים ניתן להזמין זכוכית שקופה מעוצבת אשר עדיין תהיה שקופה אמנם אך תסיח את הדעת מפנים המזנון וגם תיתן את תרומתה לעיצוב הכולל של המזנון והסלון.

השאלה היא אם יש מה להסתיר

הזכוכית האטומה, מעבר לכך שהיא אכן אטומה מסתירה מאחוריה את כל החפצים והפריטים המונחים בתוך המזנון, היא גם מאפשרת מגוון רחב של סגנונות עיצוב מפני שכיום ניתן להזמין גם זכוכיות אטומות מעוצבות בדגמים או דוגמאות רבים ומעניינים. הזכוכית האטומה תיקח חלק בעיצוב כולו ותיראה כחלק בלתי נפרד מהמזנון. מי שחשוב לו שלא ייראו כלפי חוץ את החפצים שנמצאים בפנים יכול להזמין מזנון משולב עם זכוכית אטומה וכך להיות בטוח שהזכוכית תיראה כלפי חוץ ולא תכולת המזנון.

הזכוכית האטומה נחשבת בעיני רבים ליפה יותר מפני שהזכוכית השקופה משאירה רושם של חלון או מראה ובמזנון מהודר שיש לו תפקיד חשוב ביותר בעיצוב הסלון הלקוח רוצה בדרך כלל מראה מהודר ומיוחד הרבה יותר. כך אי אפשר להתעלם מהמזנון והוא ייתן את התרומה העיצובית שלו גם לסלון וגם למראה הכללי של שאר חלקי הבית.