תפריט
072-330-3356

שילוב רהיטים מודרניים במשרדים ועסקים

אם אתם מעוניינים בריהוט משרדי אידאלי ופרקטי למשרד החדש שלכם, כדאי שתשימו לב לכל פרט שאתם מכניסים למשרד. מומלץ גם לדעת להתאים את הריהוט לחלל המיועד וזאת על מנת שבסופו של דבר, למשרד שלכם יהיה מראה מוקפד ומרשים ולעובדיכם תהייה שהות נעימה ביום יום, מה שיעזור ויתרום לתפוקה טובה ועבודה טובה ואיכותית.

ריהוט משרדי בהתאמה אישית הוא למעשה מייחד את המשרד והופך אותו לחלל עבודה מקורי ומעניין. הסגנון שבו מרוהט המשרד יוצר את הרושם הראשוני אצל מבקרים ולקוחות שמגיעים למשרד או לעסק. לריהוט יש חלק ניכר במידת הסיפוק והמוטיבציה אצל העובדים, לאווירה בין כל אנשי הצוות, לגודל התפוקה שהם מייצרים במהלך השעות הרבות שלהם במקום העבודה.

בגלל החשיבות הרבה שיש בשילוב ריהוט משרדי איכותי שמותאם באופן אישי, מומלץ להשקיע בזה זמן ותכנון מדויק ומפורט של המשרד והתאמה של הרהיטים למראה הכללי של החלל.

רהיטים בהתאמה אישית

היום קיימות מחבר נגריות וגלריות לריהוט מודרני למשרדים. ניתן למצוא רהיטים משרדיים מודרניים ברמה גבוהה ביותר, כשהדגש הוא על שולחנות משרד מעוצבים ושולחנות מנהל, כיסאות עובדים, דלפקי קבלה, מדפים ופתרונות אחסון מקוריים. רהיטים מעוצבים מגעים בשלל סגנונות, מסגנון מודרני, כפרי קלאסי ועד להיי- טקי.

תרומתו של ריהוט מודרני למשרד

ריהוט משרד מעוצב בגוונים נעימים בשילוב  עיצוב משרד ייחודי יעניק אווירה נעימה בין העובדים וייצור רושם ראשוני מכבד אצל כל לקוח ואדם שיבקר במשרד. חשוב מאוד יהיה להתאים את הצבעים והעיצובים של רהיטי המשרד לרושם ולאווירה שתרצו שהעבודה תיצור. לדוגמה משרד עורכי דין ורואי חשבון ירצו ליצור תחושה מכובדת, רצינית ומקצועית, לכן הם יעדיפו ריהוט משרדי שכולו עשוי מעץ מלא בצבעים כהים יותר, לעומת זאת מטפלים ברפואה אלטרנטיבית, יעדיפו ריהוט בסגנון פחות כבד ויבחרו בריהוט שולחנות מעץ שצבועים בצבעים בהירים.

הריהוט מוכרח ליצור את הרושם הנכון שהמקום רוצה להטמיע כדי שלא יהיה מנוגד לאנרגיות ולאווירה שמעוניינים ליצור. ריהוט למשרד בדרך כלל כולל גם ארונות, מדפים ופתרונות אחסון. יש הרבה ניירת במשרדים ולעתים היא גורמת למראה המשרד להראות מבולגן ולא מסודר, גם לזה יש פתרונות. ניתן להתאים פתרונות אחסון פרקטיים בהתאמה לצורכי המשרד שלכם. גם העובדים יעבדו בסביבה מאורגנת ונקייה רוב הזמן וגם הלקוחות ישמחו להיכנס ולשהות במשרד שהוא נקי, מאורגן ויעיל, ויחושו שהם נמצאים במקום שניתן לסמוך עליו.

רושם ראשוני מנצח

ריהוט שמרגשים שהושקעה בו מחשבה, יוצר אצל כל אדם  תחושה שהוא נמצא במשרד מקצועי ואחראי שכן ההשקעה בפרטים הקטנים מוכיחה זאת. אדם שמצליח לקבל את הרושם הזה, ירצה להיקשר למשרד שכזה וליהנות ממוצריו ומהשירותים שהוא מציע. הריהוט וכל הפתרונות אחסון חייבים להיות באיכות טובה ובמקביל להיות מותאמים לנוחיות של העובדים, לספק יעילות ונגישות מרובה. גם צו האפנה הוא אלמנט חשוב וכדאי להתאים את הריהוט אליו, ריהוט מודרני ועכשווי יש בו הרבה סטייל ואופי וניתן למצוא היום מגוון רחב עם רעיונות רבים של ריהוט מודרני שיתאים לכל משרד.

מגוון ריהוט מודרני

להלן פירוט של ריהוט מודרני בחלל של משרד ממוצע:

חדר המנהלים – כיסא מנהלים,  שולחן, ארון גבוה, ארון נמוך וכסאות אורח ולקוחות. ניתן להוסיף בהתאם לגודל החלל שולחן דיונים ופינה אינטימית לאירוח – שכוללת ספה ושולחן דקורטיביים.

חדר העובדים – עמדות ארגונומיות, עמדות אחסון נוחות ומעוצבות. דלפקי קבלה, פינות המתנה, עמדות קפה, שולחן ישיבות ועוד.

הריהוט הוא המעטפת של המשרד, אותו תפגשו מדי בוקר ורצוי שיצליח להזמין אתכם אליו עם חיוך.