תפריט
072-330-3356

חדרי שינה

אין סיבה לוותר על עיצוב חדר השינה משום שאנחנו נהנים ממנו לא רק בשינה. זהו המקום הפרטי שלנו, הפינה שבה אנחנו נרגעים ביחד או לחוד, ומנהלים שיחות עם הילדים בבקרים של כיף. חדרי שינה אסתטיים מרגיעים אותנו ומאפשרים לנו להפריד לגמרי בין השגרה הקצבית והמתישה לבין השלווה. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור טוב יותר חדר שינה מעוצב ולפרגן לעצמכם את הטוב ביותר.

סגנונות חדרי שינה

אם אתם מכירים את הסגנון המועדף עליכם בעיצוב, תוכלו תמיד למצוא חדרי שינה שמעוצבים בסגנון כזה, בין אם הוא קלאסי ואלגנטי או וינטאג' או צעיר ותוסס. אם תרצו לבדוק עוד סגנונות כדי לחדש או לקבל רעיונות, שקלו לבדוק עיצובים שקרובים לכך ואולי אפילו יסכימו להתאים לכם אותו בשינויים קלים.

אחרי התקציב שעומד לרשותכם, אין ספק שהקריטריון הכי חשוב הוא הסגנון של העיצוב, הנגרות, הריפוד, הקומפוזיציה של כל המרכיבים בחדר השינה. הסגנון חשוב מאוד משום שכאשר לא מרגישים נוח בחדר שבו מבלים כל כך הרבה זמן משמעותי זה מונע מכם ליהנות ממלוא הפוטנציאל שלו.

הצעות עיצוב

אין חדר שינה שהוא מעוצב מדי אלא לא מספיק, ולכן ודאו שאתם מקבלים את כל המכלול – מיטה, שידה, ארוניות לילה, ארון בגדים אם יש וצריך ואפילו ריהוט משלים כמו הדומים וספסלים מרופדים, לדוגמה. חדרי שינה יכולים להיות היום עולם שלם מבלי לצאת מהחדר, ואפשר להציב בתוכם אפילו ספה מעניינת לתוספת אסתטית ונוחה. כך, חדר השינה שלכם הופך להיות באמת גן העדן הפרטי שלכם שמעוצב בדיוק בשבילכם.

הפריטים הבסיסיים ביותר הם מיטה, ארוניות, שידות וארון. המיטה היא הרהיט המרכזי שאותו תבחרו ודאי לפי הטעם שלכם והנוחות המרבית. שני הסוגים העיקריים הם בסיס מיטה שעליו מזרן ומסגרת שעליה מונח המזרן. להן מתווסף ראש מיטה שמעטים מדי מבינים מהם היתרונות שלו גם לאסתטיקה וגם לנוחיות במיטה עצמה. אם אתם מעדיפים בסיס מיטה שעליו מונח מזרן תוכלו למצוא מיטות עם שוליים רחבים שגם הם מוסיפים למראה המרשים של המיטה, יחד עם השוליים המורחבים.

חדר שינה מוקפד

ראש מיטה הוא אחד הפריטים שאינם מוערכים מספיק בישראל וחבל. הוא נותן מראה יותר יוקרתי גם לעיצוב פשוט יותר בתקציב נמוך, ולכן לא מוותרים עליו אם רוצים להעניק מראה מוקפד לכל חדר שינה. פופולריים במיוחד חדרי שינה שיש בהם ראש מיטה מעוצב וארוך במיוחד שחובק לא רק את המיטה עצמה אלא גם את השטח הקטן לידה שבו מציבים את ארוניות הלילה.

בזכות ראש מיטה ושידות מותאמות עם אותם מוטיבים נוצר מראה שלם ומקיף של חדר שינה שהשקיעו מחשבה בכל פרט בו. חדר שינה כזה מתאים למי שיש לו חלל גדול מספיק כדי להכיל את כל המבנה והפריטים, אבל גם מי שחדר השינה שלו קטן יותר יוכל לבחור מיטה עם ראש מיטה מעוצב ונוח שמעדן את מראה המיטה ומוסיף אלמנט של נוחות ורכות, ולידו ארוניות קטנות ונוחות.

צבעים וחומרים

לחדרי שינה בוחרים צבעים רכים יותר בדרך כלל, להבדיל מהחדרים האחרים כדי למתן את המתח של השגרה, של החוץ, ולהביא פנימה רק רוגע ואיזון. אולם יש בוודאי אנשים שיעדיפו דווקא שם צבעים עזים ודרמטיים, ועיצוב חומרים שמדגיש את העוצמה שלהם גם בנגרות וגם בריפוד ובטקסטילים שונים. זה המקום לבחור וילונות שיתאימו לחדר השינה, להתאים ריפוד מחומרים כמו כותנה, קטיפה, פשתן או חומר סינתטי יותר, ולהתאים כריות ושטיחים כדי לרכך את החדר ולהוסיף צבע וחום לחדר השינה.