תפריט
072-330-3356

איך להתאים את אביזרי העיצוב לחלל

עיצוב הבית, החל מחדר שינה ועד הסלון והמטבח, משפיע מאוד על החיים שלנו. עיצוב בו פריטים וריהוט משתלבים זה בזה בצורה הרמונית יוצר תחושה של שלווה ושקט, תחושה שהנה הגעתם הביתה. אין ספק שאם יש מקום בו אנו מחפשים את התחושה הזאת הוא קודם כל הבית שלנו… איך לעצב את החלל הבולט ביותר בבית שלנו- הסלון ופינת האוכל כך שנרגיש נוח ונעים? איך לעצב את חדר השינה כך שיהיה אזור מפנק שכיף לסיים ולהתחיל בו את היום?

פינות אוכל פונקציונליות בהתאם לצורך

פינות אוכל קיבלו בשנים האחרונות מקום של כבוד וחזרו יותר לתודעה. פינות אוכל משמשות למטרות רבות, מארוחה משפחתית דרך אירוח ועד פעולות שאינן קשורות לאוכל כמו משחק או הכנת שיעורים. פינות אוכל מעוצבות באופן שיהיה פונקציונלי. כדאי לבחור פינת אוכל שתכלול את כל האפשרויות: שולחן שבאופן רגיל גודלו סטנדרטי ובעת הצורך יפתח כך שיתאים לאירוח. סגנון העיצוב של פינות האוכל הוא מגוון והן עשויות חומרים שונים, מעץ מלא המתאים לסגנון עיצוב כפרי ועד מתכת וזכוכית לסגנון עיצוב מודרני.

חדרי שינה - המקום להתפנק בו

גם אם בכל הבית אתם שומרים על פשטות, חדר השינה הוא המקום ליהנות בו מפינוק. ניתן למצוא היום סוגים שונים של חדרי שינה, מחדרי שינה מפוארים הנראים כאילו נלקחו מארמון באנגליה ועד חדרי שינה מודרניים או כפריים. שלבו בחדר השינה טקסטילים רכים כמו כריות או וילון אוורירי ודק. כדי לשמור על חלל מאוורר כדאי למצוא פתרונות אחסון מעבר לארון כמו ספסל אחסון מעוצב.

איזון בין חלל פתוח לחמימות

חלל פתוח ומאוורר יוצר שקט ותחושת זרימה גם בשל קלות התנועה בחדר. הסלון הוא חלל משותף בו נמצאים פעמים רבות כל בני המשפחה כך שיש בו תנועה ודינמיות. לכן תחושה של אוורור וחלל פתוח היא חשובה. עם זאת, חשוב ליצור איזון באמצעות פריטים שיכניסו חמימות כמו פריטים דקורטיביים מעץ, מנורה ריצפתית בעלת עיצוב מעניין ועוד. כדאי למקם את הריהוט או פריטים בולטים בסלון במרחקים שווים ככל האפשר כדי ליצור פרופורציות נכונות- כלל בסיסי בעיצוב פנים. סלונים מעוצבים היטב הם סלונים המכילים מספר מדוד של פריטים שכל אחד מהם משמעותי מבחינה פרקטית וגם עיצובית.

להתבסס על בניה ירוקה

בניה ירוקה נכנסה לחיינו כבר לפני מספר שנים ובולטת מאוד בעיצוב פנים 2019. אם אתם מפקידים את תכנון ועיצוב הבית בידי אדריכל,  בחרו משרד אדריכלים העובד על פי עקרונות של בניה ירוקה. עיקר הבניה הירוקה צריך לבוא לידי ביטוי עוד בשלב תכנון הבית באמצעות חלונות הממוקמים במקומות הנכונים על פי כניסת האור והרוח, בניה מחומרים אטומים ועוד. בשלב העיצוב ניתן להמשיך עם הקו של בניה ירוקה על ידי בחירת ריהוט מחומרים טבעיים, מפלי מים שהפכו פריט דקורטיבי עכשווי ומכניסים תחושת רוגע ועוד. מעצבי פנים יוכלו לתת לכם רעיונות לעיצוב החלל באופן הממשיך את הבניה הירוקה.