תפריט
072-330-3356

בחירת ארונות הזזה המותאמים לעיצוב הבית

האם אתם זקוקים לארונות חדשים לחדר השינה או לחדר הילדים? ובכן, כדאי לדעת כי בשנים האחרונות יש טרנד חדש ומלהיב בתחום הארונות ובמקום דלתות עם פתיחה רגילה ניתן לבחור בארונות עם דלתות הזזה, בשלל עיצובים מרהיבים וממגוון חומרי גלם וגוונים. ניתן לרכוש ארונות בהתאמה מלאה לקונספט העיצוב בביתכם, כך לדוגמה תוכלו לבחור ארונות עם דלתות ומסגרות מעץ פורניר או מעץ מלא בגוון חום לקבלת מראה כפרי, טבעי וחם. לחלופין תוכלו לבחור בארון עם דלתות הזזה מזכוכית בשילוב אלומיניום או עץ המתאימים לעיצוב הבית בסגנון מודרני ועכשווי. ארונות הזזה נחשבים לפתרון המתקדם והאיכותי ביותר לעיצוב הבית כיוון שהם משתלבים באופן מושלם במראה הכללי, חוסכים מקום ומעניקים מראה אלגנטי ויוקרתי.

שלל עיצובים וגוונים

על מנת לבחור ארון הזזה לבית יש להתחשב בשיקולים כמו תקציב, נפח האחסון הנדרש, מיקום בבית, חלוקה פנימית, איכות, עמידות, אחריות, גודל ומידות החדר, וכמובן התאמה לקונספט העיצוב. כאשר בוחרים ארון לחדר השינה יש להתאימו לקו העיצובי המנחה בחדר, לכן יש לרכוש ארון המתאים בגווניו לפריטי הריהוט כמו מיטה וכונניות ולגוון הקירות, התקרה והריצוף. לחדר הילדים ניתן לבחור ארונות הזזה איכותיים מחומרי גלם עמידים כמו עץ ואלומיניום, בהתאמה לעיצוב החדר.

חשוב לדעת כי ניתן לרכוש ארון עם דלתות הזזה המצופות בצבע אפוקסי איכותי ולא רעיל, בגוון לפי בחירה, ובגימור מט או מבריק, ומי שמעוניין במראה ועיצוב יוקרתי לבטח ישמח להזמין ארון עם דלתות הזזה מזכוכית, כאשר ניתן להדפיס על דלתות הזכוכית תמונות או דוגמאות ייחודיות לפי בחירה. בנוסף, ניתן לבחור ארונות הזזה בסגנון פרובנס עם דלתות ומסגרות מעץ איכותי בשלל גוונים לפי בחירה, לדוגמה גוון לבן לקבלת המראה הצרפתי היוקרתי והפופולארי שמתאים במיוחד לחדרי שינה של ההורים.

התאמה לעיצוב הבית והחדר

כולנו משקיעים רבות בעיצוב הבית ולכן בבואנו לבחור ארונות עם דלתות הזזה לחדר שינה של ההורים או לחדר הילדים, יש להתאים את הארון לסגנון עיצוב הבית המועדף עלינו. ניתן לבחור בסגנון מינימליסטי המתקבל באמצעות בחירת ארונות הזזה עם דלתות מזכוכית ומסגרות אלומיניום דקות בגימור מבריק, ארונות קלאסיים עם דלתות מעץ מלא ופיתוחים מרהיבים, ארונות בסגנון וינטאג' הנחשבים לטרנדיים במיוחד בשנים האחרונות, ארונות בסגנון כפרי ועוד.

מומלץ לפנות לחברה המתמחה בעיצוב, ייצור והתקנת ארונות הזזה מאיכות גבוהה וברמת גימור מוקפדת, בהתאמה אישית. כך ניתן לבחור בסגנון המועדף עליכם ובהתאמה לעיצוב ביתכם, כל זאת ועוד במחיר משתלם ובחלוקה פנימית של הארון בהתאם לצורך שלכם.