תפריט
072-330-3356

דגשים לבחירת פינות אוכל

בחירת פינת אוכל היא בחירה משמעותית, הרי לפינת אוכל יש השפעה רבה על הקו העיצובי של הבית והיא פינה בעלת נוכחות רבה בחלל. אם בעבר פינות האוכל היו ממוקמות במקום צדדי בחלל הסלון, כיום הדבר שונה לחלוטין ובבתים המודרניים פינת האוכל זוכה למקום מכובד בחלל, כך שיש להקפיד על בחירת עיצוב מרשים, אך לצד נוחות בלתי מתפשרת בעת אירוח אורחים ובני משפחה או שסתם אתם יושבים לקפה עם חברים על פינת האוכל.
ההיצע הרב של סגנונות פינות האוכל, יכולים מעט לבלבל את דיירי הבית, הרי כל אחד מעוניין לבחור פינת אוכל מרשימה ונוחה, אך מרוב ההיצע הרב אנשים הולכים מעט לאיבוד. אז בואו נראה מה על מה חשוב להתמקד בעת הבחירה? אילו חומרים מומלצים? מהם הטרנדים הנפוצים ומה קורה אם הסלון שלכם קטן ואתם מעוניינים בשולחן גדול?

בחרו שולחן נפתח

שולחן נפתח הוא ללא ספק המצאה גאונית, שהרי הוא מאפשר לכם מרחב בחלל כאשר הוא סגור, אך כאשר מגיעים אורחים ניתן לפתוח אותו בקלות לממדים גדולים. כמובן שיש צורך לבחור בשולחן נפתח וגודל רצוי, אך יש לוודא כי מדובר בפתיחה נוחה ולא מסורבלת, כך תוכלו לפתוח בקלות רבה את השולחן בעת התרעה קצרה של אורחים.

אל תתפשרו על חומרים איכותיים

בחירת חומרים איכותיים היא בחירה נבונה, הרי לא כל יום בוחרים פינת אוכל וודאי תרצו כי היא תשמר לכם חדשה לאורך שנים רבות. לכן, תמיד מומלץ לבחור שולחנות וכסאות העשויים מעץ מלא גושני או מלבידי עץ המוכרים לנו יותר מעץ סנדוויץ' ואותו ניתן לרכוש בחיפוי קרמיקה או בחיפוי קוריאן. מעבר לכך, תוכלו לבחור פינות אוכל העשויות ברזל או ניקל בשילוב זכוכית שהם חומרים חזקים.

הוסיפו טאצ'ים קטנים לפינה

הטאצ'ים הקטנים הם אלה שיוכלו להפוך את פינת האוכל שלכם מפינה משמימה לפינה נעימה ויוקרתית. תוכלו לשלב אגרטל פרחים יפה על השולחן, מפות או ראנרים, לרכוש תאורה מדויקת על השולחן, להציב מראה בפינה ועוד מגוון רב של אלמנטים אחרים, אך בטוב טעם.