תפריט
072-330-3356

האם אתם צריכים פינת אוכל נפתחת

כאשר קונים פינת אוכל חדשה צריך להחליט האם צריך שהשולחן יהיה שולחן נפתח או כזה בעל מספר מקומות קבוע. ההבדל בין זה לזה ברור מאליו – שולחן נפתח מאפשר מקומות נוספים סביבו וכאשר מוזמנים לארוחה או לישיבה משותפת יותר אנשים מהמספר שיכול השולחן להכיל – הרי שכאשר הוא יהיה במצבו הפתוח יהיה מקום רב יותר ויוכלו הרבה אנשים לשבת סביבו בנוחות וללא תחושת צפיפות. אז איך מחליטים אם לקנות שולחן נפתח או לא?

חשוב מאד לדעת שכאשר בוחרים שולחן נפתח אפשר לבחור בין האורך או הגודל הרצוי. החלקים המצטרפים לשולחן לשם פתיחתו נמצאים במקום נחבא בין קורות השולחן ובעצם אין הן מפריעות לאיש. כך אפשר גם להשתמש בשולחן במצבו הסגור וגם לפתוח אותו במידת הצורך. המצב ההפוך, לעומת זאת – אינו אפשרי. כאשר קונים שולחן שאינו נפתח – קשה מאד, ואפילו בלתי אפשרי להוסיף לו תופסות כאלה שיאפשרו לו להיפתח ולהיות גדול יותר. לכן בעצם אפשר לומר באופן גורף שתמיד עדיף פינת אוכל נפתחת.

פתיחה קלה לשימוש

כיום פינות האוכל הנפתחות נוחות וקלות מאד לשימוש ולתפעול, עד כדי כך שעצם הפתיחה או הסגירה כלל לא מהוות שיקול לכדאיות האם כדאי לקנות את פינת האוכל הנפתחת או שלא. ניתן להחליט בסמוך לזמן הארוחה האם יש צורך בפתיחת השולחן ולעשות זאת חיש מהר. גם אם באופן דגרתי אין צורך בכך, פלטות ההארכה חבויות בתוך התא הייעודי שלהן, אינן מפריעות לאיש וכמובן שאינן מסכנות אף אחד בבית.

מכאן קל להבין שאין סיבה שלא לקנות פינת אוכל נפתחת והרווח עשוי לעלות על ההפסד, שכן תמיד עדיף שתהיה רלוונטית האפשרות לפתוח את השולחן ולא להגיע למצב שבו דורשים יותר מקומות ישיבה אך אין אפשרות להוסיף כסאות נוספים בסמוך לשולחן. השולחנות הנפתחים כיום מגיעים בשלל צורות ודגמים והאיכות שלהם גבוהה מאד. קניית שולחן נתח או שאינו נפתח אין בה כדי להעיד על הטיב והאיכות של פינת האוכל כולה.