תפריט
072-330-3356

האם הסלון המודרני נוח או רק יפה?

בחירת סלון חדש היא משימה די מורכבת, הרי חנויות רהיטים מציעות עבורנו מבחר רב של סלונים מודרניים העשויים מחומרים שונים, בין אם מדובר בסלוני עור מרשימים או סלונים מבד איכותי דוחה כתמים ואפילו שילובים של ניקל ועץ בסלונים שמקנים לחלל מראה יוקרתי ומרשים. מבין ההיצע הרב ניתן ללכת מעט לאיבוד, אך עם מיקוד במטרה והצבת יעדים כמו – תקציב אישי, תוכלו לצאת לדרך ולהתרשם מהמגוון הרב של הסלונים. ראשית, בעת בחירת הסלון עליכם לקחת בחשבון את נושא הכתמים, הרי כאשר יש בבית חיות מחמד או ילדים קטנים הדבר הוא שונה, ויש צורך להקפיד על בחירת סלון המתאים בקפידה לאופי המשפחה.

שילוב בין נוחות לעיצוב מרשים

אם בעבר על מנת לבחור סלון מרשים ויוקרתי, כזה שמעוצב בטוב טעם הייתם צריכים להתפשר על נוחות, כיום הדבר שונה לגמרי. הסלונים המודרניים המוצעים כיום בשוק משלבים נוחות בלתי מתפשרת לצד עיצובים מנצחים וזאת על פי העיצוב המתאים בקפידה לסגנון ביתכם. כמובן שעל מנת למצוא סלונים נוחים שישרתו את המטרה ויעניקו לכם ישיבה נינוחה מול הטלוויזיה או כאשר אתם סתם יושבים בכיף ומארחים חברים לקפה בסלון ביתכם.

כיצד תוכלו למצוא סלון נוח ומעוצב?

רכשו רק סלונים מחומרים איכותיים – איכות החומרים של הסלון משפעים רבות על נוחות הישיבה עליהם, שהרי ידוע כי סלון עור אינו נעים לגוף בעוד סלון בד ידידותי לגוף ונעים, אך כמובן שהכל עניין של טעם.
בדקו את הסלון טרם הבחירה – טרם בחירת הסלון, גשו לחנויות ונסו להתיישב על הסלון ולבדוק את הנוחות שלו, הן בעת ישיבה עליו והן בעת שכיבה. לנוחות מושלמת תוכלו לרכוש סלון עם שזלונג, כזה שנוח לשים עליו את הרגליים ולצפות בטלוויזיה ולהרגיש על מיטה מפנקת.

התמקדו בגימורים של הסלון – לגימור יש השפעה רבה על המראה הכללי של הסלון, על העיצוב שלו וגם על הנוחות שלו בעת הישיבה עליו. לכן בדקו את החיבורים בין החלקים השונים וודאו שהם לא בולטים מידי ומפריעים בעת הישיבה על הסלון, הן מבחינת שקעים והן מבחינת בליטות של הבד.