תפריט
072-330-3356

היוקרה נמצאת בפרטים הקטנים –עצבו את הבית המושלם שלכם

הבית הוא המקום החשוב ביותר עבורנו. עיצוב נכון, חשיבה על הפרטים הקטנים ויצירת אווירה מושלמת, תגרום לנו לחייך בכל פעם שנפתח את הדלת וניכנס פנימה. בתהליך העיצוב כל חלל צריך לקבל תשומת לב מיוחדת והשדרוג של המראה יתקבל בעזרת תשומת לב גם לפרטים הקטנים.

משימת העיצוב יכולה להיות מרגשת. היא מביאה אתכם לידי ביטוי והופכת את המקום על פיו כדי שיהיה הבית היחיד והמיוחד שלכם. בדרך כלל תרצו לקבוע קו אחיד לשטחים המשותפים שמחוברים זה לזה אך דעו כי כל חדר שנפרד מהם יכול לקבל את הטאץ' העיצובי שלו.

התחילו בתכנון נכון

השלב הראשון ביצירת עיצוב יוקרה הוא תכנון. שבו יחדיו, הכינו רשימה של מה הכי חשוב לכם בבית ואפילו בחיי היום יום. האם אתם רוצים ליצור סלון שכל המשפחה תוכל לבלות בו מדי יום או שהסלון שלכם מיועד להיות חלל לאירוח? נסו לראות כיצד תתאימו את הבית לצרכים שלכם ולא להפך. יוקרה היא לא רק אוסף של פריטים אלא חשיבה על הנקודות הקטנות ביותר שבחיי היום יום.

לאחר שתבינו מה אתם רוצים לעצב, התחילו לחשוב על צבעים שמוצאים חן בעיניכם, הסתכלו על קטלוגים, מדדו את השטח ונסו לראות כיצד תוכלו למקם את הרהיטים השונים ואת החפצים שיכניסו חיים ייחודיים לחלל. אל תעמיסו יותר מדי ואל תשאירו יותר מדי חללים ריקים.

פתרונות מתקדמים

אנחנו חיים בתקופה של קדמה והתעלמות ממנה מובילה לא פעם להחלטות עיצוביות שאינן מתאימות לנו. עיצוב הבית הוא הזדמנות נפלאה לאמץ את הטכנולוגיה ולהביא את הפתרונות היוקרתיים שיצרו לכם חיים טובים יותר. חשבו על בית חכם, נורות שנדלקות ונכבות לפי בקשה, שילוב של שקעי טעינה לצד שקעים סטנדרטיים ואפילו על שקעים חכמים.

כשאתם מסתכלים על פתרונות החימום, שלבו קמין גז בחללים גדולים שיעניקו מראה של יוקרה ושתוכלו לשלוט בהם באופן מושלם בעזרת שלט רחוק. זוהי הדרך המושלמת ליהנות מחימום נעים וממראה של אש יפיפייה אך בטוחה בתוך הבית. בחדרים תוכלו לשלב בקלות קמין חשמלי שמתאים יותר לחללים קטנים, מעניק חום נעים ועם מראה של להבה שתהפנט אתכם.

זרימה יוצרת יוקרה

אתם רוצים ליצור תחושה של זרימה בבית. אם בחרתם רהיטים לבנים בסלון תרצו שהצבע הלבן יופיע במקומות נוספים כמו אגרטל לבן, פוף, וילון בהיר ועוד. כמובן, לא כל החדר צריך להיות בצבע אחיד, אך את הזרימה תצרו על ידי אלמנטים ש"מדברים" זה עם זה.

בחדרי השינה תוכלו להציב שידה מיוחדת, כריות נוי נעימות יפות, הדום ותוכלו לעצב גם את גב המיטה באופן אישי ויוקרתי. הטעם האישי שלכם צריך לבוא לידי ביטוי במספר נקודות בחלל. נסו להימנע מעומס ותנו לעין לחוש שישנו סיפור בחלל, סיפור שכיף להסתכל עליו.

הפרטים הקטנים שיוצרים יוקרה

תהליך עיצוב מורכב משפע של החלטות וכשאתם רוצים להעניק לחלל שלכם מראה של יוקרה, לא תרצו לפספס דבר. חשבו תחילה על הפריטים הגדולים: הספות, השולחנות, המיטות. לאחר מכן עברו לפריטים הבאים: השטיחים, הדום, מקומות האחסון. לבסוף אל תשכחו לתכנן נכון את התאורה וזכרו כי אור יכול לשנות את כל המראה של הבית.

כשאתם חושבים על תאורה והצבעים שיהיו בחלל, נסו לשלב בין אור לבן לאור צהוב. אור בוהק מדי יעניק תחושה של קרירות ואור צהוב עלול להיות חלש מדי. לכן חשוב לתכנן מראש את האווירה שתהיה בכל אחד מהחדרים. במקרה שתשלבו קמין בבית יהיה לכם אור צהבהב, טבעי, יפיפה ויוקרתי כך שתוכלו לשלב בסביבה גם אלמנטים של תאורה בהירה.

עוד מספר מילים על טרנדים ויוקרה

אם חשוב לכם תמיד להיות בעניינים ולהביא את הטרנדים הכי יוקרתיים, כדאי שתזכרו כי האופנות משתנות והחוכמה היא לעצב את הבית כך שיהיה יוקרתי עכשיו ובעתיד. ישנם דברים שלעולם לא משתנים ותמיד רלוונטיים.

מראה זורם, משחק נכון של תאורה, מגע אישי בבית לצד חפצים יוקרתיים, הם חלק מהאלמנטים שלא רק יעניקו לבית שלכם מראה יוקרתי אלא יתנו לכם תחושה שאתם תמיד במקום הנכון.