תפריט
072-330-3356

השפעת מידת הרכות על הנוחות

כאשר בוחרים סלון חדש לבית ישנם לא מעט פרמטרים שצריך לקחת בחשבון על מנת למצוא את הסלון המושלם, שייתן את השירות הטוב ביותר למשפחה וגם יחזיק מעמד זמן ארוך ככל האפשר. אחת מהתכונות של סלונים היא מידת הרכות של הספות השונות. מידת הרכות אינדיווידואלית לכל ספה ולכל סלון וכמובן שכל אדם יעדיף מידת רכות שונה. כאשר נמצאת מידת הרכות המתאימה ביותר והמושלמת – אין ספק שהסלון שייבחר יהיה הנוח ביותר.

ישנם סלונים רכים במיוחד ומנעד הרכות בעצם רחב מאד. ישנם סלונים שהמילוי שלהם הוא ספוג ואז ניתן לבחור את מידת הרכות הרצויה כך שמלכתחילה יהיו סלונים אלה יחסית קשים יותר מאחרים. סלונים אחרים יהיו ממולאים בחומר אחר הדומה יותר לחומר הממלא גם כריות ואז יהיו רכים הרבה יותר. מעבר למידת הרכות צריך גם לקחת בחשבון את הבלאי הטבעי והרגיל של כל סלון, שכן גם הסלון שנחשב לקשה ביותר (אינו רך בכלל) יהפוך לרך ושקוע יותר אט אט עם הזמן.

מידת הרכות של סלון

תכונת הרכות של ספות לסלון היא הסיבה שחשוב מאד לשבת על כל ספה וספה כאשר מגיעים אל חנות או אל נקודת מכירה של סלונים. חשוב מאד לשבת בנוחות, בדיוק באותן תנוחות שרגילים לשבת על הסלון בבית על מנת לוודא שהספה שעליה יושבים אכן נוחה במידה הרצויה ומתאימה לצרכים והדרישות של הלקוח. מידת הרכות של הסלון אינה עניין שכדאי להקל בו ראש, שכן הנוחות היא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר של סלון ובמידה והספות לא תהיינה רכות או נוחות – הרי שלא תושג המטרה של קניית הסלון החדש.
הסלון הוא בעצם מרכז הבית. שם מתכנסים בני המשפחה לנהל שיחות משפחתיות ולבלות זמן איכות ביחד. לעיתים צופים ביחד בסרט או מפטפטים וגם אורחים או חברים המגיעים אל הבית יישבו בדרך כלל בסלון. זו הסיבה שחשוב מאד להתאים את הסלון לנוחות של בני המשפחה, שכן סלון איכותי שנבחר בקפידה יוכל להישמר לנצח.