תפריט
072-330-3356

3 טיפים מנצחים לבחירת ריהוט לבית

בחירת הרהיטים לבית בין אם לרגל מעבר לבית חדש או שיפוץ הבית הנוכחי, הינה בחירה שצריכה להיעשות עם מחשבה. במידה ואתם רוצים לעצב את ביתכם בצורה כזאת שהבית ישדר את האווירה שאתם רוצים, ירשים, ויהיה נוח למגורים מומלץ להשקיע זמן ומחשבה שבעתיד תביא לכם רק נחת. במידה ואתם שוכרים דירה עם שותפים וכל מה שמעניין אתכם הוא שיש לכם קורת גג לישון תחתיה, מקרר לשים את הבירות ודוד מים חמים הטיפים לא יעזרו לכם, אבל לא עבור המקרה הזה התכנסנו כאן. לפני שבוחרים את הרהיטים, השקיעו זמן ומחשבה על תכנון עיצוב הבית ובכך תחסכו חוסר שביעות רצון וכסף.

 

 

בדקו קטלוגים – יצא לכם להיות באיקאה? למי לא יצא. במה איקאה מומחית ומה לכולם יש בבית? נכון, קטלוג רהיטים. אספו כמה קטלוגים של רהיטים מחברות שונות כמו איקאה וכדומה והתחילו לחפש רהיטים שנראים לטעמכם ולבני משפחתכם. אל תתנו לכמות העצומה לבלבל אתכם, הישארו מפוקסים ובחרו רק מה שאתם בוודאות חושבים שיכול להתאים. הפרמטים שאתם צריכים לשים עליהם דגש הם הגודל כמובן והממדים העומדים לרשותכם, התקציב, ובמידה ואתם כבר יודעים איך תיראה הקרמיקה שלכם, שילוב ועיצוב הרהיטים בהתאם לקרמיקה הינו פרמטר חשוב. ישנן קרמיקות יפות ואיכותיות להפליא, אבל בלי השילוב של הריהוט בהתאם לצבעי הקרמיקה, התהליך והבחירה יהיו חסרי תועלת ובמקום הרמוניה, אתם תרגישו פירוק וחוסר אחידות. בזמן התהליך אתם תופתעו לגלות על הדרך שמצאתם גם את הטעם האישי שלכם לגבי ריהוט הבית.

 

לימדו על הרהיטים שאתם מעוניינים בהם – רהיטים יכולים להסתכם בעשרות אלפי שקלים וככל שהקניה תהיה מוצלחת, הריהוט יוכל להחזיק שנים רבות וללא סיכון בריאותי. ולכן כדאי להשקיע טיפה זמן בלמידה על החברה ועל החומר ממנו עשוי המוצר. ישנם חומרים שנמצאים בתוך הרהיטים, בהם משתמשים להדביק את חלקי העץ אחד לשני יכולים להוות כגורם בעייתי במידה ונושמים אותם במשך שנים רבות. לרוב, חברות גדולות לא מתעסקות עם החומרים האלו מהסכנה לתביעה אבל בחברות קטנות, יכול להיות מצב שישתמשו בחומר שנקרא פורמלדהיד. ישנם אנשים שעל אף שהחומר נמצא בתוך הריהוט, יכולים לפתח אליו אלרגיה מבלי אפילו לדעת שזה הגיע ממנו. החומר מיוצר יותר בריהוט המגיע מאירופה והמזרח. ישנם עדיין מגוון רחב של חברות איכותיות שלא משתמשים בחומר וכן חשוב לא לבטל את האפשרות של לקנות מוצרים איכותיים שיחזיקו גם בחוץ ומפני מזגי אוויר שונים.

 

בצעו מחקר שוק – אחרי שהבנתם מהו קו העיצוב שלכם לדוגמא, טבעי או מודרני כמו אלומיניום כסף וכדומה, מראה עתיק וחם או דווקא משהו משוגע, התחילו בחיפושים. הפרמטרים החשובים בהם אתם צריכים להתמקד כמובן יהיו המחיר, האיכות, וזמן האספקה. באינטרנט תוכלו למצוא את מגוון החנויות שבהם מוצעים הרהיטים. לאחר שבחרתם 2-3 חנויות, ולפני שאתם רוכשים את הרהיטים באופן מקוון, אתם יותר ממוזמנים ללכת ולבקר את הרהיטים שאתם מעוניינים בהם במו עיניכם. הרגישו חופשי לבדוק את האיכות ובדקו אם באמת הריהוט מרשים כמו בתמונה, מה שלא תמיד כך. השוו בין החנויות ובדקו מאיפה הכי כדאי לקנות.