תפריט
072-330-3356

טרנדים חדשים בתחום פינות האוכל

כפי שהתחום של עיצוב פנים לא מפסיק להתחדש ולהמציא רעיונות חדשים, כך גם בתחום של פינות אוכל. מכיוון שפינת האוכל היא אזור חשוב ביותר בבית אנשים רבים משקיעים מחשבה וזמן רבים כדי למצוא את פינת האוכל המושלמת שתתאים בדיוק להם , לבית שלם ולבני המשפחה שלהם. מדי פעם ישנם חידושים או טרנדים גם בתחום הזה. עיתים אלו טרנדים מוצלחים המבוססים על רעיונות מצוינים ולכן יישארו ויורחבו ולעיתים מדובר על טרנדים פחו מוצלחים שסופם להיעלם ולהישכח.

כך למשל עד לפני לא מעט שנים בקושי היה ניתן למצוא שולחן פינת אוכל שאינו מלבני. כאשר החלו לייצר ולשווק שולחנות בצורות אחרות היה מדובר בטרנד שחשוב שהוא זמני, אך מכיוון שהעניין קיבל תהודה רבה ונהיה ביקוש גדול מאד לשולחנות בצורות שונות – כיום ניתן למצוא שולחנות עגולים, שולחנות בצורת אליפסה ואפילו שולחנו מרובעים או מצולעים. אם בעבר פינת האוכל היית הנבחרת מתוך קטלוג או תצוגה הרי שכיום ניתן אפילו לעצב פינת אוכל בהזמנה אישית.

טרנדים אחרונים

טרנד חדש שהחל לתפוס תאוצה בתקופה האחרונה הוא שימוש בצבעים פסטליים לא אחידים בפינות האכול, כלומר לא שמירה על צבע אחיד לשולחן ולכיסאות אלא שולחן בצע אחד ולעיתים אפילו כל כיסא בצבע שונה. מתקבלת פינת אוכל צבעונית ומעניינת שיכולה לשנות ללא היכר את פינת האוכל כולה ואפילו להשפיע על העיצוב של הרהיטים הנמצאים בסמיכות לפינת האוכל. טרנד נוסף קשור בחומרי גלם שונים שמהם עשויים השולחן והכיסאות, כלומר שאין אחידות במראה הכולל של פינת האוכל.

כאשר בוחרים כסאות לפינת אוכל רוצים שהיא תהיה יפה ומעניינת שיהיה נעים לשבת בה כמה שיותר זמן עם חברים או בני משפחה. מלבד זמן ארוחות מדובר על שולחן גדול שניתן גם לשבת לידו עם מחשב ולעבוד או להכין שיעורי בית. מכאן ניתן להבין שפינת האוכל מהווה אלמנט מרכזי בחיי המשפחה כולה ולכן צריך לתת את הדעת לכך ולא להקל ראש בעיצוב ובחירת האלמנטים הקשורים בה.