תפריט
072-330-3356

כיסאות לפינת אוכל

פינת האוכל בבית היא המקום שבו מרגישים הכי נוח ולכן לכיסאות תפקיד חשוב בכך

כיסאות בבית הם הרהיט שהכי קל לקחת כמובן מאליו, למרות חשיבות הרבה שלו הן פונקציונלית והן עיצובית. כדאי לנצל זאת כדי לבחור בעיצוב ייחודי יותר, זאת מבלי להתפשר על רמת הנוחות שלכם ועל התפקיד המקורי של הרהיט. למרבה המזל, היום אפשר למצוא אין ספור עיצובים של כיסאות לפינת אוכל שיוכלו להתאים גם לתקציב שונה וגם לבחירות אסתטיות לפי הטעם שלכם. אז אילו עיצובים הולכים היום?

עיצובים קלאסיים לא מתיישנים לעולם

העיצוב הקלאסי של כיסאות לפינת אוכל אינו יוצא מהאופנה ולכן הוא מתאים לא רק לאנשים שהבית שלהם כזה, אלא גם למי שרוצה רהיט נוח ואמין אבל מתאים גם לכל סגנון ולכל טרנד משתנה. זה אומר שהכיסא שומר על קווים נקיים ועיצוב שמרני אפילו, מחומרים קלאסיים כמו עץ ואפילו תוספת ריפוד לפעמים.

לא מדובר בכיסא שיש לו רגליים בעיקול מפתיע ועיצוב יוצא דופן, למשל, אלא אלגנטי, פשוט נקי כשהקו הברור שלו מחמיא לפינת האוכל ומוסיפה לה אפילו טאץ' אקסקלוסיבי. את הכיסא הזה תוכלו לשמור ולהעביר משולחן לשולחן מבלי שהוא יהיה מנוגד לשום עיצוב אלא ישלים אותו.

עיצוב הייטקיסטי ועתידני

החומרים העתידניים יכולים להיות מתכת ואפילו עץ או מרכיבים אחרים כמו ריפוד מחומרים דמויי עור ודומיהם, ובלבד שיפתיעו ויהיו מינימליסטיים ועתידניים. כלומר, שום דבר שיזכיר וינטג' או נוסטלגיה של תקופות היסטוריות. הרגליים בתצורה מעניינת שמחברת אותן זו לזו, המושב יכול להיות רחב מהרגיל אבל בצורת מרובע גדול ולא מעוגל ומקומר, הצבעים בוהקים גם בחלקי המתכת או שהמתכת עצמה בוהקת ונותנת לחדר מראה מתועש משהו, וכל ההרגשה היא שאתם נמצאים בבית מעודכן מאוד ואופנתי, יוקרתי אפילו. מתאים מאוד למי שאוהב ליהנות מהמילה האחרונה בכל תחום ובמיוחד באבזור ביתי ועיצוב פנים. יתאים למי שמשתמש באלמנטים לא שגרתיים בעיצוב הפנים שלו וישלים אותם.

הסגנון הכפרי לאוהבי הפשטות

החיים הפשוטים והשקטים בכפר יכולים להיות גם בעיר, כל עוד אוהבים את הסגנון הזה ומתאימים אלמנטים בעיצוב הפנים לתחושה שלכם. כיסאות לפינת אוכל שמעוצבים כמו בבית כפרי יכולים לתת את ההרגשה החמימה שמחפשים, במיוחד בזכות קימורי הכיסא והמשענת, המושב והרגליים. הכיסאות האלה עשויים מעץ מלא וטבעי בדרך כלל והם צבועים בצבעים פסטליים או שומרים על מראה הצבע הטבעי של העץ ונהנים מהמאפיינים הטבעיים והמקוריים שלו. אפשר ליהנות מהגילופים והקימורים של הכיסא ואפשר להוסיף לו ריפוד בסגנון כפרי שופע ביתיות ונוחות. שם המשחק בכיסאות כאלה הוא הנוחות הרבה והתחושה המזמינה של הבית. כיסאות כאלה אוהבים מאוד אורחים ולכן מתאימים לפינת אוכל גדולה שמתאימה לארוחות ארוכות ונעימות בחברה טובה.

הסגנון הצעיר והתוסס

את הסגנון הזה מזהים מיד, אם בזכות שילובים מעניינים של מתכת ועץ או בדי ריפוד שונים, ואם בזכות קווים מפתיעים וזוויות מרתקות של המושב והרגליים. הכל מותר והכל הולך ולכן תוכלו להתאים את הכיסאות הנכונים לסגנון העיצוב שלכם. אלה כיסאות לפינת אוכל שאפשר להשתמש בהם שנים רבות אם העיצוב שלהם ייחודי אמנם אבל לא מתפשר על איכות החומרים ונוחות הישיבה בהם. שבו עליהם ונסו בעצמכם.

אלה הם בדרך כלל כיסאות יצירתיים שיכולים לתת פתרון מצוין למי שמחפש טוויסט עיצובי מעניין לפינת אוכל מבלי לשעמם. כל עוד נוח לכם וזה משתלב בסגנון החיים ועיצוב הפנים שלכם, כדאי ליהנות מהמראה המרענן והתוסס שלהם שנותן חיים לכל בית בכל גיל.