תפריט
072-330-3356

מזנון תלוי או מונח?

השאלה איזה מזנון לבחור לסלון היא שאלה אשר מעסיקה לא מעט אנשים אשר טרודים בעיצוב מחדש של הסלון ובהחלפת הרהיטים הנמצאים בו. כל פריט ריהוט ניתן להשיג כיום במגוון עצום של סוגים, צבעים ודגמים ואלה לא פסחו גם על עולם המזנונים. למזנון יש תפקיד חשוב מאד בסלון המשפחתי – עליו בדרך כלל מונחים מכשירי החשמל והמולטימדיה – צפייה ושמע ולכן עליו להיות פרקטי, נוח, יעיל וכמובן כזה שיתאים גם לעיצוב הכללי של סלון.

סוגי המזנונים אשר ניתן להשיג כיום הם מזנונים תלויים או מזנונים מונחים. כפי שניתן להבין מהשם שלהם – כאן גם טמון ההבדל בין שני הסוגים. המזנונים המונחים ממוקמים על הרצפה וצריך לקחת זאת בחשבון כאשר בודקים את השטח של החדר או של הסלון. לעומתם, המזנונים התלויים נתלים על הקיר כמו מדפים גדולים ורחבים ומתחתם נשארת פיסת הרצפה פנויה וחשופה. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות שלו ועל סמך אלה יכול כל אחד להחליט איזה מזנון יהיה לו המתאים והנוח ביותר.

בחירה נכונה בין מזנון תלוי ולמזנון מונח

מי שאוהב רהיטים בסגנון של שידה יעדיף כמובן את המזנונים המונחים. אלה מגיעים במגוון עצום של דגמים, עם או בלי מדפים, בצבעים שונים ואפילו עם מגירות לאחסון פריטים או חפצים שונים. מלבד מכשירי החשמל ו/או הטלוויזיה אפשר יהיה גם להניח על גבי המזנון כל פריט נוי או חפץ אחרי אשר דורש מקום שכרגע אין בנמצא. החיסרון עלול להיות בכך שיהיה קשה מאד, או אפילו בלתי אפשרי לנקות מתחת למזנון ועלולה להיווצר מתחתיו שכבה לא מבוטלת של לכלוך או אבק.

היתרון הגדול ביותר של מזנונים תלויים, לעומת זאת, הוא הרצפה הפנויה הנשארת מתחתם והאפשרות לנקות אותה כל אימת שצריך. בנוסף, המזנונים התלויים נחשבים לחדישים ועדניים יורת מבחינה עיצובית ואין ספק שהם גורמים לקריאות התפעלות והשתהות מכל מי שיגיע לבקר בבית. למזנונים אלה יש מראה וקסם מיוחדים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם.