תפריט
072-330-3356

סלון פינתי או מחולק – במה יש יותר מקומות ישיבה?

בחירת סלון היא לא עניין של מה בכך והיא דורשת השקעה רבה, הרי לא בכל יום רוכשים בסלון ולרוב מבצעים זאת כל כמה שנים טובות. לכן, כאשר מחליפים סלון חשוב להתמקד בפרמטרים החשובים לכם על מנת לבצע בחירה נכונה, כזאת שתשרת אתכם בנאמנות שנים רבות. כיום, יש שני סגנונות פופולריים של ספות: הסגנון הראשון הוא ספות 2*3 ובמרבית המקרים מוסיפים לסלון גם כורסת טלוויזיה, או סלון פינתי שיכול להיות גם שזלונג.

סלון פינתי הוא אטרקטיבי יותר מאשר סלון 2*3, מכיוון שיש בו יותר מקומות ישיבה כאשר מגיעים אורחים, כך שבשנים האחרונות נראה כי טרנד הספות הפינתיות וספות השזלונג הולך ומתפתח בעוד ספות 2*3 די הולכות ונעלמות מהאופנה. מעבר לכך, ספות פינתיות מקנות לחלל הבית יופי ויוקרה ששום סלון אחר לא יכול להשתוות אליו בשל הנוכחות החזקה שלו בחלל, אך כמובן שיש לבחור את גודל הסלון על פי גודל המרחב כדי שהחלל לא יראה עמוס מידי.

מגוון רב של אופציות

את הסלון הפינתי תוכלו למצוא במבחר רב של סגנונות, החל מספות עור יוקרתיות שמקנות לחלל אווירה יוקרתית וחמימה ועד ספות אשר עשויות מבד איכותי כזה שדוחה כתמים במבחר רב של מרקמים. ספות הבד הן אטרקטיביות יותר בבתים בהם יש ילדים קטנים או חיות מחמד, מכיוון שניתן לנקות אותן בקלות רבה, אך כמובן שיש להקפיד לבחור גוונים כהים יחסית, על מנת שלא כל כתם יבלוט על הספה.

דגשים חשובים לבחירת סלון פינתי

ראשית, שימו לב לגודל הסלון ומומלץ להגיע אם מידות מדויקות של החלל, שהרי סלון פינתי גדול בחלל קטן יכול להוות עומס וחוסר במרחב, אך לעומת זאת סלון פינתי קטן מידי בחלל גדול יכול להעלם ולהוות חלל ריק ומשעמם. לכן, חשוב מאוד לבחור בקפידה את מידות הסלון. דבר נוסף, שימו לב לעיצוב הסלון, שכל הוא השתלב בצורה מיטבית בחלל עם יתר האלמנטים, כך שהוא ייצור סינרגיה מושלמת בניהם ויקנה לכם חלל מרשים בדיוק כפי שחלמתם.