תפריט
072-330-3356

עיצוב ופונקציונאליות – כן באים יחד

רבים משקיעים זמן רב, יצירתיות וסכומי כסף גדולים בעיצוב הרהיטים בבית. אין כל ספק, כי בעת שחלל הבית מרוהט היטב ברהיטים מוקפדים, בעיצוב קלאסי ובטוב טעם, הרי שנעים יותר לשהות בחלל הבית. כאשר מדובר על סלון הבית לדוגמא, מדובר על חלל מרכזי במיוחד, כך שחשיבות העיצוב עולה במידה מסוימת על יתר החללים בבית. בחדר הסלון אתם מארחים את מיטב האורחים שלכם ומתלכדים בכל ערב לשוחח ולצפות בטלוויזיה, כך שמדובר על חלל שההשקעה בו בעלת חשיבות עליונה. בעזרת ספות יוקרתיות, מזנונים מעוצבים ואפילו מסגרות לטלוויזיה, תוכלו ליצוק עולם שלם של עיצוב אל חלל הבית שלכם.

איכות חיים בחסות החלונות

ההשקעה בסלון אינה רק השקעה שבאה לידי ביטוי בעיצוב, אלא חשוב גם לשלב פונקציונאליות שתשרת אתכם. החלונות בסלון מאפשרים לכם להנות מכניסה טבעית של אור, תחלופה של אוויר, חיסכון בחשמל ותתפלאו, אך גם אפילו יכולים למנוע מכם רעשים מיותרים – כל זאת באמצעות חלונות מבודדים. החלונות הייחודים למעשה מעניקים לכם את האפשרות ליצור תחימה בין החלל הפרטי שלכם ובין מה שקורה מחוץ לביתכם. הימים בהם סבלתם מרעש המכוניות, מקצב החיים המהיר המתרחש מבעד לחלון ומרעשים מטרידים אחרים – אינם עוד. מדובר על חלונות חכמים שמעניקים לכם בראש ובראשונה איכות חיים, אך גם מעניקים טון עיצובי משלים לחלל הבית שלכם, ביחד עם הרהיטים שבחרתם.

מתאימים את החלונות לעיצוב הבית

עיצוב הבית, ובעיקר החללים המשותפים לכלל דיירי הבית, חשוב במידה רבה. ככל שהבית שלכם יהיה מעוצב ברהיטים מרשימים ובאווירה התואמת את האווירה שרציתם ליצוק בבית, כך תהנו לשהות יותר בבית שלכם. תשמחו לגלות כי הפונקציונאליות אינה באה על חשבון הנראות – לא במקרה של חלונות מבודדים. תוכלו לשלב את החלונות בסלון הבית בקלות, בעת שתבחרו מסגרת המתאימה לקו העיצובי בבית שלכם. המסגרות ניתנות לבחירתכם, תוך שפרוסה בפניכם מניפה עשירה של חומרים. יחד עם זאת, על מנת לשאוב אפקט מירבי מהחלונות המבודדים שלכם, ההמלצה היא להשתמש בעיקר במסגרות העץ או האלומיניום.

החלונות – לא משהו שניתן להתפשר בו

חשוב לזכור, כי החלונות בעלי נוכחות גדולה, שכן מדובר על שטח רב שהם תופסים מחלל הבית שלכם. לכן, מעבר לעובדה שחשוב לוודא כי לא תסבלו מרעשים המגיעים מתנועת הכבשים או הגנים הציבוריים, הרי שחשוב גם להשקיע בטון העיצובי שלהם, שכן הם בעלי השפעה רבה על נראות הבית בשלמותו.

הבית שלכם הוא שלם אחד, המורכב מחלקים בודדים. בחיבור כל החלקים ביחד, אתם מקבלים שלם פשוט מושלם – הבית שלכם. בעזרת מערכות הושבה מפוארות, פינת אוכל מפנקת, ספות נוחות, חדרי שינה מלטפים, מזנונים ואביזרים נוספים – אתם עתידים להפוך את הבית שלכם לחלל עיצובי מרהיב שפשוט לא תוכלו לעזוב אותו.