תפריט
072-330-3356

עצות קטנות של מעצבי פנים לחידוש הבית

לעצב את הבית מחדש, יכול להיות בהחלט תהליך מורכב וארוך. משום כך, אנחנו ממליצים לכם לנסות להשיג מראה חדש לבית בכמה פעולות קטנות ובעזרת בעלי המקצוע המתאימים. כך בתקציב לא גבוה מדי ועם השקעה לא גדולה על תהליך העיצוב עצמו, תוכלו לשנות את המראה הישן של הבית ולהיות מרוצים מהתוצאה הסופית. המשיכו בקריאת המאמר ותגלו טיפים ועצות, בעזרתם תוכלו לשדרג את העיצוב הקיים בבית.

שימוש בטקסטיל

​אתם לא תאמינו כמה הטקסטיל יכול לשדרג את העיצוב שלכם בבית ובפרט את עיצוב הרהיטים שלכם. נסו להניח שמכה צבעונית על הספה או רכשו מספר כריות לספה שלכם וכך תוכלו לתת את הברק שחסר לכם ולהפוך את הספה ליותר מיוחדת ומעניינת מבחינת המראה שלה.

טפט וצבע לקירות

מומלץ לרענן את הבית ובמיוחד את העיצוב, על ידי צביעה מחדש של הקירות. תוכלו לצבוע בצבעים המסורתיים והפופולאריים – לבן ושמנת. מעבר לכך, תוכלו גם לצור צורות גיאומטריות על אחד הקירות עם הצבע. הדבר מתאים יותר לחדרי הילדים. מעבר לכך, תוכלו גם לבחור קיר בפינת הילדים ועליו להדביק טפט מתאים.

הוספת מראה

אתם בוודאי מכיר את הטריק של הוספת המראה על מנת לצור חלל גדול יותר. כך שאם אין לכם את הזמן והתקציב להרחיב את הבית, תוכלו לייצר אשליה של חדר או חלל גדול יותר, על ידי תליית מראה.

רכשו בחנויות של עתיקות ויד שנייה

אחת הדרכים הבולטות לשינוי מראה הבית, הוא על ידי רכישת ריהוט שאינו סטנדרטי או מיוצר בכמויות. ריהוט כזה עם מראה מיוחד, תוכלו למצוא בחנויות המוכרות ריהוט עתיק וריהוט יד שנייה. גשו לחנויות הללו עם המעצבת או המעצבת שלכם, שהינם בוגרי לימודי עיצוב פנים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את הרהיטים שהכי מתאים לאופי של הבית וכמובן לעיצוב שלו.

שדרוג התאורה בבית

תסכימו איתנו שתאורה טובה יכולה לשנות את המראה והתחושה בכל חלל בבית. כך שאם אתם מסופקים מעיצוב הבית הקיים שלכם, אבל כן חושבים שיש מקום לשינוי בתחום התאורה, עשו זאת על ידי רכישת גופי תאורה מעוצבים.

שורה תחתונה

אלו היו רק דוגמאות בודדות לחידוש מראה הבית, מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים על תהליך של עיצוב פנים. אנו ממליצים לכם ליישם את האמור לעיל. מדובר על השקעה שניתן בהחלט לעמוד בה – גם מבחינת כספית וגם מבחינת הזמן הדרוש לתהליך עצמו. הבית הוא המקום בו אנו נמצאים ביום ובלילה ועל כן, חשוב מאוד לייצר בו אווירה נעימה וחמימה. אווירה שלא רק אנחנו נוכל להנות ממנה, אלא גם בני משפחתנו. מה גם, שמדובר על השקעה לטווח הארוך. כי אם בעתיד, תרצו למכור את הבית שלכם, תוכלו לקבל עליו מחיר גבוה יותר בגלל כל השדרוגים והשינויים העיצוביים שביצעתם.

נכתב באדיבות: http://www.wood-gallery.co.il