תפריט
072-330-3356

פינות אוכל עגולות – טרנדים 2022

כמו כל דבר בחיים, גם פינות אוכל נמכרות בהתאם לטרנדים העכשוויים ולא בשונה מטרנדים אחרים, גם פינות האוכל העגולות שהיו נפוצות בשנות ה- 60 וה – 70, חוזרות ובגדול לימינו אנו אך עם טוויסט, שמאפיין את העידן הנוכחי. שנת 2019, שנכנסה זה מכבר ללוח השנה, מציבה רף חדש של צבעוניות נועזת, צורות גאומטריות וקווים מעוגלים.

גלגולו של השולחן העגול

פינות אוכל עגולות נחשבו בעבר הלא רחוק לפינות אוכל מסורבלות שלא מתאימות לאף אחד מהחללים הרווחים בביתנו ולעיתים בצדק. פינות אוכל מעוצבות ועגולות, התאימו על פי רוב למספר סועדים מוגבל ולרוב קטן, כך שהאירוח היה בלתי אפשרי ומי שנהנה מהשולחן (אם בכלל) הם רק בני המשפחה המצומצמת. מאז החליטו להחזיר את השולחן העגול לתמונה המשפחתית, הוחלט לייצר אותו באופן פרקטי יותר ולהפוך אותו לשולחן עגול שנפתח לשולחן עגול גדול יותר בעת הצורך.

פינות אוכל עגולות נפתחות מעוצבות כאמור במגוון נרחב של עיצובים, החל מהמראה הרטרו, דרך שולחן עגול מעץ מלא, שולחן בנוי מפלטות עץ דקות בהירות או כהות ועוד. השולחנות העגולים מגיעים בגדלים שונים, כך שכל אדם יכול למצוא את מבוקשו בקלות ובהתאמה מלאה ואם זה לא מספיק, חשוב לדעת כי פינות אוכל עגולות מעץ יכולות להתאים לעד 30 סועדים.

שימו לב כי פינת אוכל עגולה נפתחת לא חייבת להישאר בפינה ואפשר ולעיתים אף רצוי, להציב אותה בכל אחד מהחללים בבית ולמצוא לה את הייעוד העיצובי האולטימטיבי עבורה.

הרטרו מגיע עד הצלחת שלנו

הרטרו הולך ותופס תאוצה ובעידן בו רבים מעצבים את ביתם בסגנון שנות ה- 60 ו/או 70, החלו היצרניות להשקיע בעיצוב פינות אוכל נפתחות בסגנון הרטרו. סגנון הרטרו, מגיע בצבעים מרהיבים ומגוונים, החל מהשבי שיק, דרך צבעי הפסטל ועד צבעי העץ העדין. משום שמגוון הצבעים הוא רב ונרחב, כל אדם יכול בקלות מרבית לאתר את השולחן אליו הוא מתחבר. רמת הגימור של פינות אוכל מעוצבות היא גבוהה ביותר, כך שמעבר לעובדה שהעיצוב הוא רטרו, השולחנות משדרים יוקרה ואיכות.

אם צבעוניות מדברת אליכם פחות, הרי שגם העץ המלא שולט בסגנונות העיצוב של פינות האוכל. אתם יכולים לרכוש לעצמכם, פינות אוכל עגולות מעץ מלא, פינות אוכל מעץבצבע אדום, בוק אלון ועוד. אין ספק כי הטרנד הבא של תחום הריהוט באופן כללי ושל שולחנות האוכל באופן ספציפי נוהר אל הווינטג, אך חשוב להבין כי ישנם גם לא מעט דגמים בעיצוב מגוון אחר ובין היתר עיצוב הייטקיסטי, עיצוב מודרני ונקי ועוד.

לסיכום

כל עוד אתם יודעים מה אתם מחפשים יהיה לכם קל למצוא את מבוקשכם, אך אם אתם לא בדיוק יודעים מה לחפש, כדאי שתביטו בקטלוגים ובמגוון רחב ככל האפשר של עיצוב פנים מתאים כדי לקבל רעיונות לעיצוב המועדף עליכם.