תפריט
072-330-3356

פתרונות אחסון לבית ולמשרד

רוצים לעשות סדר בביתכם או בסביבת העבודה המשרדית? זה הזמן לדעת הכול על פתרונות ריהוט יוקרתי לאחסון מודרני לבית ולמשרד.

ערימות צעצועים, מספרם הולך וגדל של זוגות נעליים ותיקים, אינספור קלסרים שחלקם אינו נמצא בשימוש יומיומי, ערימות של בגדים ומצעים שלא מצאתם להם מקום באחד מארונות האחסון ועוד מגוון רחב של פריטים יומיומיים המצויים בכל סביבת מגורים או עבודה, כל אלו ועוד מהווים את "מוקדי" האי-סדר העלולים להופיע בביתכם או בסביבת עבודתכם. במידה וגם אתם מכירים את התופעה הנ"ל, זה הזמן להכיר את פתרונות האחסון המודרניים שיאפשרו גם לכם לעשות סדר בבלגן…

ריהוט יוקרתי – הפתרון הנכון לכל צרכי האחסון

חדר ארונות הינו הפתרון היעיל, הנכון והפונקציונאלי ביותר לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם. את חדרי הארונות המודרניים ניתן להתקין גם בחללים המיועדים לצורך כך וגם בתוך חללים בגדלים שונים בהם מוקמת נישה ייעודית אשר תשמש אתכם לצרכי הקמתו של חדר ארונות נעליים המותאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חדרי ארונות הזזה עם מראה המשתלבים נהדר לצד ריהוט יוקרתי היכולים להתאים גם לסביבת המגורים וגם לסביבת העבודה כאחד, כאשר השימוש בחדר ארונות בסביבת העבודה מיועד בעיקר לצרכי אחסון קלסרים וציוד משרדי וניתן למקם אותו באחד מחדרי המשרד ו/או בתוך חלל עבודה בו מוקמת נישה ייעודית לצורך העניין.

מנגד, חדרי ארונות המוקמים בתוך חדרי שינה מעוצבים הם ברוב המקרים חדרי ארונות המוקמים בתוך נישה מובנית בחלל החדר. חדרי ארונות אלו מתאפיינים במגוון רחב של פתרונות אחסון מודולאריים אותם ניתן לשנות מעת לעת בהתאם לצרכי האחסון המשתנים לאורך עונות השנה. פתרונות אחסון נוספים המוצעים לכם כיום בכל חדר ארונות מודרני לסביבת חדר השינה כוללים: מדפי אחסון מתכווננים, קולבים נשלפים, מגירות חכמות המשלבות בתוכן מספר תאים גלויים ונסתרים לעין ופתרונות נוספים.

ארגזי אחסון דקורטיביים ושקיות וואקום

לצד פתרונות האחסון המודרניים המוצעים לכם באמצעות ארונות אחסון חכמים, חדרי ארונות, מדפי אחסון תלויים וכדומה, תוכלו למצוא גם מספר הולך וגדל של מוצרים ייעודים לצרכי אחסון ביתיים או משרדיים. בין יתר המוצרים המשווקים כיום לצורך כך תוכלו למצוא ארגזי אחסון דקורטיביים המגיעים בגדלים שונים והם מותאמים לכונניות אחסון ביתיות או משרדיות. ארגזי אחסון אלו מאפשרים לכם לאחסן בתוכם מגוון רחב של מוצרים וחפצים אשר אינם נחוצים לכם ברמה היומיומית ועצם הצבתם בתוך ארגז דקורטיבי שהם נסתרים מהעין הופכים את הארגז למעין קישוט דקורטיבי בחלל הבית או המשרד.

מוצר נוסף הינו שקיות הוואקום שהם למעשה הפתרון האידיאלי לניצול מיטבי של שטחי האחסון העומדים לרשותכם. בשקיות אלו ניתן לאחסן מוצרי טקסטיל עונתיים, לרבות, מצעים, בגדי חורף או קיץ, שמיכות וכדומה. היתרון של שקיות הוואקום טמון בעובדה שניתן לאחסן בהם כמות גדולה של פריטים והודות לוואקום השקית מתכווצת ויחד איתה כל הפריטים אותם אחסנתם בתוך השקית.

המאמר נכתב באדיבות לוסו ריהוט יוקרתי