תפריט
072-330-3356

רהיטים מעוצבים באדריכלות חיפאית

עבור אדריכלים בחיפה היופי והאסתטיקה נחשבים לעקרון חשוב בדת הבהאית, ולכן הגנים הם סמל ליופי ואסתטיקה הנשקפים מכל פינה. למעשה, אדריכלים אשר לקחו ועדין לוקחים חלק בעיצוב בתים ובניינים בעיר מושפעים רבות מהסגנון האדריכלי הבולט בעיר המכיל מגוון סגנונות שונים המאפיינים את המבנים ההיסטוריים בעיר, כדוגמת – סגנונות טמפלריים, קיסריים או בהשראת הסגנון הבהאי, וסגנון ערבי הלקוח מהאימפריה העות'מנית, הטרסות המרהיבות המאפיינות את הסמטאות בעיר ועוד. למעשה, אדריכלים בחיפה הלוקחים חלק בפרויקטים שונים בעיר מתכננים היטב את פרויקט במטרה להתאים את סגנון הבנייה בחיפה על פי התרבות המקומית.

אדריכלות ועיצוב פנים בחיפה מורגשים היטב באוויר, הארכיטקטורה המרשימה של העיר מורגשת היטב כמעט בכל פינה בעיר. את הגנים הבהאים המרשימים בחיפה לא כלל ניתן לפספס, הם למעשה סמל העיר המושך אליו תיירים רבים מכל רחבי העולם המגיעים כדי להתרשם מהאמנות המרשימה של העיר. הגנים הבהאים בחיפה מתחילים בראש הר הכרמל ומסתיימים למרגלותיו ממש בסמוך לעכו, הם בנויים מתשעה עשר גנים מדורגים הנקראים גם טרסות מהן ניתן להשקיף על הנוף המדהים המתחיל בגנים מעוצבים ומרשימים ומסתיים בנמל חיפה הנשקף ממנו נוף עוצר נשימה של ים כחול בגוון מרשים.

אלמנטים עיצוביים

ישנם אלמנטים עיצוביים רבים שניתן לשלב בתכנון האדריכלי ועיצוב הבית בכדי לתת טאצ' חיפאי ויוקרתי. אפשר לשלב רהיטים בעלי אופי טרמפלרי או ים תיכוני המתאים לנוף החיפאי. ספות קטיפה בגוונים שונים יכולים להקנות מראה ים תיכוני לכל הבית, ישנן כורסאות בעלי עיצובים אוריינטלים שיכולים להשלים את מערכות הישיבה בסלון. אדריכלים בחיפה לוקחים בחשבון את המאפיינים העיצוביים של הבתים אשר מבוססים על בנייה מאבן, תצפית לנוף, חלונות גדולים במיוחד, תקרות גבוהות, פסיפס המעטר את הבתים ובכלל אוויר אותנטית הלקוחה מתקופת העבר. אפשר לעצב פינות אוכל מעץ בעלי שולחן גדול וכיסאות גבוהים בשילובי בדים גסים הנותנים מראה יוקרתי וים תיכוני. חדרי השינה יכולים להיות מעוצבים בסגנון וינטאג' הכוללים גב מיטה מרשים וגדול בתפירה מיוחדת, שילוב של משי וקטיפה בכריות המיטה ועיצוב פינת ישיבה משלימה לחדר שינה- כל אלו עושים את ההבדל בין עוד עיצוב בית לעוד עיצוב בית פרטי במראה יוקרתי וים תיכוני.

סך הכל האפשרויות עומדות בפני אדריכלים בחיפה לעיצוב הבית הן בלתי מוגבלות, לא חייב להישאר בקו עיצובי אחיד ואפשר לשלב מידי פעם אלמנטים עיצוביים חדשניים יותר. מה שבטוח, רהיטים בעיצוב וינטאג' וים תיכוני בהחלט עושים את העבודה ולמראה של הבית כולו ומשדרגים את העיצוב אלפי מונים.