תפריט
072-330-3356

אינטריו – לקבל את הרעיונות הטובים ביותר לעיצוב הבית

עיצוב בית חדש או בית קיים שעובר שיפוץ, הוא לא דבר פשוט. עלינו להתייחס למגוון רחב של פרמטרים אשר יכולים להשפיע על העיצוב, עלינו להקפיד ולשים לב לפרטים שונים, קטנים וגדולים, אשר יכולים להשפיע, בין אם זה על התהליך עצמו ובין אם זה התוצאה הסופית.

לשמחתנו הרבה, עומדים לרשותנו לא מעט כלים ואמצעים שיכולים לעזור לנו, לפני שאנחנו מתחילים בעיצוב בפועל. אנחנו יכולים להיעזר במגוון רחב של מדריכים שיכולים לספק לנו כלים כיצד לתכנן ולעצב את הבית, רעיונות שונים מהם אנחנו יכולים לקבל השראה וכן פתרונות שונים למכשולים שיכולים לעמוד בפנינו בשלבים שונים בתהליך.

כך למשל, באתר interio, אנחנו יכולים למצוא מידע מגוון ומקצועי, אשר כולל בין היתר רעיונות לעיצוב בסגנונות שונים, אנחנו יכולים למצוא שמות של אנשי מקצוע שיכולים לעזור לנו וכן מוצרים אשר יכולים להשתלב בעיצוב הבית על פי הצרכים שלנו.

כשאנחנו ניגשים אל תהליך עיצוב בית, חדש או קיים, עלינו לזכור מספר נקודות בסיסיות:

ראשית, העיצוב בו נבחר אמור לשרת אותנו זמן רב, במקרים מסוימים הוא ילווה אותנו עד שנחליט למכור את הנכס או לבצע בו שיפוץ כולל. למשל, אם אנחנו בוחרים להשתמש בפריטים שונים שאנחנו אמורים להשתמש בהם מבחינה פרקטית, הרי סביר להניח שאנחנו לא נרצה להחליף אותם לעיתים תכופות.

שנית, העיצוב בו אנחנו בוחרים אמור לשרת אותנו גם מבחינה מעשית. כלומר, לא מדובר פה רק בעניין של נראות, יש לעיצוב גם משמעויות אחרות. למשל, אם אנחנו בוחרים לעצב את הסלון שלנו בצורה מינימליסטית או להיפך, עם מגוון רחב של פרטים, זה ישפיע גם על הדרך בה אנחנו נשתמש במקום, ביום יום.

שלישית, שאלת העיצוב כמובן צריכה להתחבר להיבטים נוספים שלא קשורים בהכרח לתחום זה. החל מתכנון המבנה, גודל השטח שעומד לרשותנו, כמות הדיירים שאמורים להתגורר במבנה ועוד.

על כן, כל רעיון שאנחנו נשאב לצורך עיצוב הבית שלנו וכל איש מקצוע שנעסיק, חייב לקחת את הנקודות הנ"ל בחשבון.

לחבר את הדברים בצורה נכונה

מן הסתם, כל מעצב פנים אותו נשכיר לשירותי עיצוב הבית, ישתמש בפריטים שונים על מנת לספק לנו עיצוב שמתאים לנו. כך גם כל רעיון בו אותו נבקש ליישם, יתבצע בעזרת פריטים כאלה ואחרים. המשמעות היא, שאנחנו צריכים גם לבחור את הפריטים הנכונים וגם לדעת כיצד לחבר ביניהם, כלומר, ליצור מצב שהאלמנטים בהם אנחנו בוחרים להשתמש, מתאימים אחד לשני.

למשל, כשאנחנו מעצבים סלון, אז באופן טבעי, מערכת הישיבה שנבחר, צריכה להיות מתאימה למזנון, לשולחן, וכולם ביחד, צריכים להתאים לאופי המבנה ולעיצוב הכללי שלו.

על כן, כשאנחנו בוחנים רעיונות, בין אם באופן עצמאי ובין אם כאלה שמעצב פנים מספק לנו, אזי שעלינו לוודא שאכן יש התאמה, אכן הפריטים השונים עונים על הצרכים המעשיים וצרכי העיצוב של המקום.