תפריט
072-330-3356

פינות אוכל מעץ

כאן תוכלו להתרשם ממגוון דגמי פינות אוכל מעץ בעיצובים מדהימים של לוסו גלריה לריהוט. כל פינת אוכל מעץ ניתן לשנות ולעצב על פי בקשת הלקוח. אתם מוזמנים להתרשם ממגוון פינות אוכל מעץ מלא ולבחור את פינת אוכל עץ שאתם אוהבים.

אנו מאמינים שאיכות ויופי צריכים לבוא יחד לכן אצלנו תמצאו פינות אוכל עץ מלא בעיצובים מרגשים. למידע נוסף על המוצרים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

פינת אוכל היא אחד המקומות החשובים ביותר בבית. מעבר לארוחות והסעודות המשפחתיות שמתקיימות בה כשכולם מתכנסים ומתיישבים סביב השולחן – במקרים רבים יש לה גם שימושים רבים אחרים – הכנת שיעורי בית, קיום שיחות אישיות בין בני המשפחה, או כל שימוש אחר שדרוש לבעליה. עד לפני כמה שנים לא הייתה פינת אוכל מעץ מלא מקבלת תשומת לב גדולה בעת עיצוב הבית, אך כיום יש לה חשיבות גבוהה מאד ובחירה מדוקדקת שלחומרי הגלם וכל התכונות של פינות האוכל מעץ הנבדקים והנבחרים. יתרה מכך – ניתן כיום לעצב פינת אוכל מעץ מלא בהתאמה אישית כך שתתאים בדיוק לצרכים של כל משפחה ותכונות של הסלון או החלל בבית.

פינות אוכל עץ מלא נחשבות למתקדמות ולאיכותיות ביותר, אך אין בכך כדי לרמוז שפינת אוכל חייבת להיות שגרתית או משמימה. בלוסו שמים דגש על עיצוב סוגים של רהיטים בהתאמה אישית כך שהלקוח מקבל בדיוק את הרהיט שהוא חולם עליו ומדמיין אותו בחללי הבית שלו. מי שלא מעוניין לבחור פינת אוכל עץ דרך תצוגה או קטלוג – יכול להיעזר רבות בעובדי לוסו ולהסתמך על הניסיון העשיר שלהם בסיוע בעיצוב אישי של שלל רהיטים שבוצעו על ידי לקוחות החברה. כיום אל צריך להתפשר או להתקבע על רהיט כזה או אחר ואפשר לקרום עור וגידים לרהיט שחולמים עליו ורוצים שיהיה בבית.

איך מעצבים פינות אוכל מעץ?

לכאורה – העולם של פינות אוכל מעץ אינו ססגוני או מרהיב, אך מדובר בתפיסה מוטעית, שכן יש אפשרויות רבות ומגוונות לעצב פינת אוכל מיוחדת במינה. כאשר אורחים או מבקרים מגיעים אל בית שיש בו פינת אוכל שעוצבה בהתאמה אישית ללקוח – אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בפינת אוכל לא שגרתית ולא כזאת שרואים בכל מקום או בכל בית ודירה. גם פינות אוכל מעץ מלא ניתן כיום לעצב באופן אישי, שכן יש הרבה מאד אלמנטים ומשתנים שאפשר לבחור מתוכם – גודל או צורה הנדסית של השולחן, מספר הכיסאות סביבו וכמובן עיצוב הכיסאות הוא עולם שלם בפני עצמו.

גם כאשר מחליטים על עץ מלא בתור חומר הגלם שממנו תהיה עשויה פינת האוכל – יש עוד לא מעט פרטים לחשוב עליהם בעת העיצוב – הצורה של הכיסאות ועיצוב המשענת, האם הם יהיו עם ריפוד מובנה או בלעדיו, שילוב הצבעים צריך להילקח בחשבון וכמובן ההתאמה של פינת האוכל המיועדת לחלל בבית שבו היא תהיה ממוקמת. כאשר בוחנים לעומק את המידות של החלל ומתחשבים גם בפריטי ריהוט נוספים שכבר ממוקמים באותו חלל – קל יותר לשלב בין כל סגנונות העיצוב שאמורים להיות כלולים באותו החלל וכך לקבל קו עיצובי אחיד שייראה מוקפד וכזה ששמו בו לב לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

מעבר לקטלוג פינות אוכל.