תפריט
072-330-3356

פינות אוכל

פינות אוכל מעוצבות של לוסו גלריה לריהוט מאופיינות בסגנונות ייחודים ובלתי נשכחים. פינות אוכל יוקרתיות ויפות במיוחד המתאימות לכל בית. אם אתם מחפשים פינת אוכל מעוצבת שלא תראו בשום מקום אחר אז לוסו זה המקום עבורכם. אם אתם מעוניינים בעיצוב פינת אוכל בהתאמה אישית אז כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות של לוסו.

פינות אוכל משקפות בעיצוב ובסגנון את אורח החיים וההעדפות של בני הבית, לכן חשוב להקדיש להן מחשבה ולבחור אותן נכון

לכל בית יש פינות שבהן יש פוטנציאל משלהן, שצריך לדמיין כדי לעצב אותן נכון. לפינת אוכל יש כמה תפקידים והם נקבעים על פי אורח החיים וההעדפות שלכם: אכילה, אירוח, הכנת שיעורים, עבודה, ישיבה נינוחה לשיחות, אירועים בלבד. מכאן נגזר סגנון העיצוב של פינת האוכל ולכן מובאים כמה טיפים לבחירה של העיצוב שלה.

פינת אוכל עגולה או אובלית

פינת אוכל עגולה או אובלית מתאימה בעיקר למשפחות ולמארחים שחשובה להם אינטימיות והקרבה שנוצרת כתוצאה מהישיבה במעגל. יש לזה קסם מיוחד משום שכולם רואים את כולם ואין פינות שקוטעות את הרצף, ולכן מתאים במיוחד למשפחות ולמי שנוהג לארח לאירועים קטנים ואינטימיים.

החיסרון העיצובי הוא שאי אפשר להעמיד אותו בפינה אלא הוא גוזל מקום מסביב, ולכן מתאים רק לפינת אוכל מרווחת שאינה מפריעה לזרימה בבית. היתרון העיצובי עצום. אפשר לבנות שולחן מרהיב ביופיו בקווים אלגנטיים ולהפוך זאת ליצירה של ממש. הגודל אמור להתאים למספר האנשים במשפחה והאורחים שלכם, כאשר יש אפשרות למצוא שולחן עגול עם תוספת הגדלה.

פינת אוכל מלבנית

שולחן מלבני מתאים לכל מספר אנשים שהוא ולכן יכול להיות בכל גודל. מה שחשוב כאן הוא מספר בני המשפחה והאפשרות להגדיל את השולחן עם תוספות מיוחדות. שולחן כזה יתאים למי שמגדיל את המשפחה בהדרגה. שיקול נוסף הוא עיצוב הפנים של הבית ואורח החיים שלכם, ועד כמה השולחן והאירוח דומיננטיים בסגנון החיים שלכם. שיקול נוסף הוא האפשרות להתאים את השולחן לכל גודל של מקום. אין אתו הגבלות מקום משום שהוא יכול להיות בפינת אוכל במטבח או בסלון.

שולחנות גדולים של 12-8 מקומות מתאימים לחדר אוכל ולא רק פינת אוכל, והם משקפים סגנון חיים של אנשים שמארחים הרבה, או בעלי משפחות גדולות. במקרה כזה מבחינה עיצובית מומלץ לבחור או להזמין שולחן שנבנה מראש למשפחה גדולה, במקום שולחן בינוני שאפשר להגדיל אותו. זה יציב יותר וגם נראה מצוין.

בחירת העיצוב

אם עיצוב הפנים שלכם צעיר, עכשווי ותוסס, לא משנה מאיזה חומר עשוי השולחן, רק שלא ייראה כבד וקלאסי מדי. אתם יכולים להזמין שולחן עם רגלי מתכת ופלטת זכוכית או חומרים סינתטיים אחרים, או אפילו מפלסטיק. הכיסאות עצמם יכולים להיות עם ריפוד צבעוני ועיצוב קליל, או ממתכת כלשהי, ואפילו מעור.

עיצוב קלאסי ואלגנטי מתאים למי שאוהב לארח או שיש לו אורח חיים סולידי ושמרני. זה מתאים מאוד למכובדות של כיסאות מרופדים עם כיסוי בד אלגנטי שתפור היטב.

עיצוב כפרי יתאים למי שאוהב לארח ולעבוד ליד השולחן ולשוחח שיחות נפש ארוכות, ואפילו להציב את השולחן בפינה שמשותפת גם למטבח כדי לעבוד עליו. פינת אוכל כזאת עשויה מעץ מלא וטבעי תיראה שם מצוין.