תפריט
072-330-3356

פינות אוכל עגולות נפתחות

פינות אוכל עגולות עם קולקציית דגמים ייחודית של חברת לוסו גלריה לעיצוב. פינת אוכל עגולה מעוצבת באופן ייחודי ושונה של סגנונות, ועיצובים מרהיבים. באתר תיהנו מקטלוג מרהיב. אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

פינות אוכל עגולות נפתחות הינם מעניקים מקום מיוחד במינו בבית של כל אחד ואחד. לצד השולחן מתקבצים בני המשפחה גם בשעת הארוחה וגם בזמנים אחרים של שיחה משותפת או העברת זמן בנעימים יחדיו. אם בעבר לא הייתה התייחסות יתרה לבחירה של שולחן פינתי בבית – הרי שכיום יש לא מעט דגמים וסוגים של שולחנות המשלבים כסאות שאפשר לבחור לבד וכך להתאים פינות אוכל עגולות נפתחות גם לצרכים של כל משפחה וגם לעיצוב הכולל של הבית ואזור המטבח. בשנים האחרונות מתאפשר אפילו לעצב באופן אישי רהיטים או אלמנטים של עיצוב לבית – מה שהופך פינת אוכל לייחודית, מקורית ומיוחדת במינה.

לאחרונה יש ביקוש הולך וגובר לרכישת פינת אוכל עגולה. אם עד לפני כמה שנים פינות האוכל המבוקשות ביותר היו מרובעות או מלבניות – הרי שכיום פינות אוכל עגולות מבוקשות הרבה יותר ויש לכך לא מעט סיבות – ראשית, הישיבה במעגל מביאה איתה מצב נפלא שבו כל המסובים רואים זה את זה ויכולים בקלות לנהל שיחה שבה כולם שותפים. שנית, מבחינת המאכלים שמוגשים במרוכז במרכז השולחן – לכולם קל להגיע לכל מנה, אין מצב שבו מי מהסועדים לא מגיע לאוכל וקל מאד לנהל את הארוחה. פינות האוכל העגולות ניתנות כיום גם לפתיחה והרחבת השולחן כך שאפשר לארח חברים או בני משפחה לארוחה רבת משתתפים.

איך בוחרים פינות אוכל עגולות נפתחות?

כאשר ניגשים למשימה של בחירת פינת אוכל חדשה אין ספק שמדובר בהחלטה חשובה ומהותית שיש לה השפעות והשלכות לטווח הארוך. פינת אוכל עגולה מעץ, למשל – אינה עניין זול וברוב המקרים מי שקונה פינת אוכל עגולה נפתחת חדשה רוצה שהיא תישאר שמורה ועמידה למשך כמה שיותר זמן. זו הסיבה שמומלץ להקדיש הרבה מחשבה ותשומת לב לבחירה מושכלת. יתרה מכך – כיום ניתן אפילו לעצב את פינת האוכל באופן אישי. לבחור את סוג העץ, את הצורה או הגודל של השולחן, את צורת הרגליים ואת הגודל שאליו אפשר לפתוח את השולחן.

לוסו מאפשר לכם לרכוש פינות אוכל עגולות נפתחות הכולל גם כסאות מעוצבים או כאלה שאינן נפתחות שתהיינה בעיצוב אישי. מי שמקפיד על עיצוב הפנים של הבית שלו לבטח לא יתפשר על פינת אוכל שנבחרת מקטלוג או תצוגה ויהיה לו חשוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים שצריכים להתייחס אליהם. כאשר מעצבים באופן אישי את פינת האוכל אפשר להתייחס לפרטים הקטנים, לשילוב עם אלמנטים עיצוביים נוספים שממוקמים באזור המטבח או החלל של פינת האוכל וכך לדאוג שהשולחן והכיסאות יהיה מתאימים לכל הפרמטרים ולכל האזור.

כעמוד הגלריה תוכלו להתרשם ממגוון רחב של פינות אוכל, מהן אפשר לקבל השראה ורעיונות כאשר מחליטים לעצב באופן אישי את פינת האכול החדשה שתתאים בדיוק לצרכים שהמטרות המשפחתיים שלכם.

ראה גם : קטלוג המלא של פינות אוכל מעוצבות.