תפריט
072-330-3356

עיצוב הריהוט בבית לאחר השיפוץ

שיפוץ הוא תהליך שלא מבצעים לעתים קרובות כל כך. רק אחת למספר שנים אנחנו מחליטים שהגיע הזמן לרענן את הבית שלנו ולחדש אותו. במסגרת תהליך השיפוץ, אנחנו משקיעים בשדרוג של התשתיות השונות כך שהן תתאמנה לאיכות החיים הגבוהה שבה אנחנו משקיעים. לעתים אנחנו גם משנים, פותחים או סוגרים את המרחבים השונים בבית שלנו עם עבודות גבס, ריצוף, צביעה ועוד. עם זאת, בנוסף לשיפוץ התשתיות השונות, אנחנו צריכים גם להשקיע בעיצוב הריהוט בבית על מרכיביו השונים – ובכך נתמקד במאמר זה.

סלונים

סלונים הם המרחבים המרכזיים בכל בית, וראוי לעצב אותם באיכות ובהקפדה המתאימות לכך. הסלון בדרך כלל נשלט על ידי מערכת ישיבה מרכזית, שיכולה להיות ספה פינתית או סט של כורסאות טלויזיה. יש לעצב ולתכנן את ריהוט הסלון בהתאמה אישית לחזון מרכזי וסגנוני אחד – בין אם  אתם בוחרים במראה מודרני עם צבעים ניטרליים או מראה חד יותר עם דגש על מתכת וזכוכית, ובין אם אתם בוחרים במראה כפרי וקלאסי של עץ ושל בדים צבעוניים שונים.

חדרי שינה

עיצוב חדרי שינה מבחינת ריהוט דורש מענה לסגנון העיצובי של הבית כולו, אך גם של מי שחדר השינה מיועד אליו. חדרי שינה של ילדים יצריכו ריהוט שונה מחדרי שינה של מבוגרים, והריהוט הבסיסי של מיטה וארון יכול להיות משולב גם בשולחנות עבודה, כיסאות מחשב, פינת ישיבה ועוד. גם כאן, כדי לבחור בסגנון ולעבוד לאורו.

פינות אוכל

פינות אוכל ומטבחים מהווים חלק חשוב מהבית, משום שמדובר בחלקים משותפים מרכזיים שבהם כל יושבי הבית מבלים זמן רב. עליכם להחליט האם אתם מייחדים מרחב ספציפי לפינת האוכל או שמדובר במרחב המשולב עם הסלון, המרפסת או כל מרחב אחר בבית. כאן הריהוט הוא שולחן האוכל עצמו, וכן הכיסאות התואמים לו. עיצוב הריהוט הזה צריך להיות ביתי ונעים – בהתאם לפינת האוכל שהיא מרחב חשוב של הבית. כאשר מדובר במטבח אשר פתוח לסלון, חשוב שפינת האוכל תתאים לפריטים השונים במטבח כגון, ארונות, שיש וכו.

שולחנות

השולחנות השונים בבית הם בעלי מטרות שונות. שולחנות אוכל ממלאים מטרה אחרת משולחנות עבודה, וכל אחד מהם צריך להיבחר בהתאם למרחב המתאים לו. זכרו ששולחנות עבודה צריכים להיות בגובה נוח להקלדה, שהוא לא בהכרח הגובה הנוח לאכילה, וכדאי לבדוק את הנוחות בהתנהלות מול השולחנות האלה לפני שבוחרים בהם.

דלתות

דלתות הן מרכיב שחשיבותו לעתים לא מובנת מספיק בתהליך העיצוב, ורק לאחר מכן ניתן להבין עד כמה הן חשובות. הדלתות מהוות למעשה מרכיב עיצובי ופרקטי גם יחד, כשהן משתלבות במראה הכללי של כל מרחב מחד, אך השימוש בהן צריך להיות נוח בהתאם. כדאי תמיד לבחור בדלתות פנים איכותיות כמו דלתות פולימר – שכן מדובר בדלתות שהן עמידות מאוד לאורך זמן מחד, ומאידך גם הסגנונות העיצוביים שלהן יכולים להיות מגוונים ואיכותיים ביותר.

עיצוב הבית שלכם ישפיע על איכות החיים שלכם שנים רבות קדימה

בחרו נכון כל מרכיב ריהוט בבית שלכם – והרגישו כיצד שיפוץ הבית שלכם באמת מזניק את איכות החיים שלכם באופן משמעותי.