תפריט
072-330-3356

ריהוט משרדי יוקרתי – ככה גם הלקוח רואה אותך

האם אתם מחפשים לרהט מחדש את המשרד? האם אתם עומדים לרהט את משרדכם החדש ומתלבטים כיצד לעשות זאת?

ריהוט משרד בימינו אכן מצריכה מחשבה רבה ותכנון, כל פרט ופרט במשרד מייצג את האדם היושב בו, את החברה אותה הוא מנהל, את גישתו ללקוח ולעובד והוא הרושם הראשוני עבור כל לקוח שנכנס בדלת ולכן עיצובו כה חשוב!

חשוב להכיר את הפתרונות החדשים הקיימים בתחום הריהוט המשרדי, להתאים את הריהוט לחלל העבודה, לרוח ולאווירה השוררות בו ולשדר באמצעותו את המסר אותו המקום מעוניין להעביר.

כיצד אתם רוצים שמקום העבודה שלכם ייראה?

אם מדובר בעמדות עבודה לצורך מענה טלפוני ועבודה מול המחשב – ישנן מערכות עמדות מעוצבות בשולחנות ארוכים ומשותפים או כיחידות נפרדות ואינטימיות יותר. העמדות עשויות מחומרים איכותיים עם נגיעות של צבע ומחשבה עיצובית רבה ודגש על נוחות העובדים ופתרון למגוון רחב של חללים משרדיים. רהיטי משרד יוקרתיים בעיצובים רבים ומגוונים מאוד, והכי חשוב גמישים ביותר, באמצעותם ניתן לקבלם בגדלים שונים ולהתאימם לצרכים ולרצונות שלכם.

גם בתחום האחסון המשרדי ישנם אפשרויות רבות לעיצוב. ארונות, מדפים, כוורות ועוד סוגי אחסון ומידוף לעיתים בולטים מאוד בחלל ולא תמיד מושקעת בהן מספיק מחשבה ותשומת לב עיצובית. כיום ניתן למצוא רהיטי אחסון פונקציונליים מאוד אך גם מדוייקים ברמה העיצובית שלהם. פתרונות האחסון שניתן למצוא היום תורמים לעיצוב החלל ומהווים פריט חדשני וחשוב מאוד.

שולחנות ישיבה – בכל חדר ישיבות תמצאו שולחן ארוך ומספר כסאות, אך כיצד ניתן להפוך את החדר החשוב הזה ליוקרתי יותר וכיצד ניתן להפוך את האווירה בו לייחודית יותר?
בחירת השולחן הנכון משפיע על כל המתרחש סביבו ואף יכול להשפיע על הדברים הנאמרים בו ועל ההחלטות הנלקחות בו.

כיום המגוון הוא רחב, בצבעים, בחומרי הגלם, בגודל, בהתאמת הכסאות ושאר הפריטים והכל בכדי לייצר אווירת עבודה המתאימה לשאר החללים ולכם.

חשובים לא פחות הם האביזרים למשרד. החל מחיפויים ופנלים אקוסטיים מעוצבים, גופי תאורה ועד לכריות נוי וכורסאות. אלו הם האביזרים שהופכים את המשרד לביתי יותר, עם טאצ'ים עיצוביים יותר שניכרת בהם המחשבה והתכנון.
חשיבותם של האביזרים לא נופלת מחשיבות השולחן או יחדית האחסון והם יכולים להרים את האווירה ולתרום לה רבות.

כל עיצוב משרד מצריך הרבה מחשבה ותכנון. חשוב לקחת בחשבון את צרכי העובדים, המנהלים, מטרת המשרד וכמובן הלקוח, שנכנס למשרד, פוגש לראשונה את היוקרה, הריהוט והאווירה ונשבה בקסמיהם.

אין כמו רושם ראשוני מנצח בדרך לפגישה מוצלחת!