תפריט
072-330-3356

איך מנקים ספה מבד עדין?

הדרך הטובה ביותר לנקות ספה מבד עדין היא להשתמש בשואב אבק. אם אין לכם שואב איכותי, אתם יכולים להשתמש במברשת עם זיפים רכים בקצוות. ובעוד שיהיה אפשר להשתמש במים וחומץ על בדים מסוימים, בדים אחרים עשויים להינזק מהשילוב הזה. אז מה עושים?

כדי לנקות ספה מבד עדין, עליכם קודם כל לברר מאיזה סוג בד עשויה הספה. כותנה, למשל, בד"כ תצריך חומר ניקוי ייעודי ותמיסות ביתיות לא יעזרו לניקוי שלה. יתרה מכך, כל מיני חומרי ניקוי ספות שרוקחים לבד בבית יכולים להוביל לנזק בספה ולהורדת הצבע שלה. חלק מהאנשים אולי ינסו לשטוף את הספות שלהם במים וסבון, אבל אם יש לכם מאוד עדינה או יקרה, אולי זה לא הרעיון הטוב ביותר. המלצה מאיתנו, ניקוי קיטור לספות בד עדינות. 

שילוב של חומר כביסה ומים, לימון ולעיתים חומץ לבן 

יש הרבה דרכים לנקות ספה ישנה מבד עדין, אבל לפעמים יכול להיות קשה למצוא את הדרך הטובה ביותר. חשוב שתדעו לנקות ספה כדי שלא תהרוס את הרהיט האהוב עליכם. אחת הדרכים הטובות ביותר היא להשתמש בשואב אבק עם חיבור למברשת, שכן זה ייפטר מכל חלקיקי אבק ולכלוך על פני השטח. לאחר מכן אתם יכולים להשתמש בשמפו ריפוד ולנגב את הספה עם מטלית לחה. 

אם יש כתמים על הספה שלכם, אז כדאי לשקול להשתמש בחומר כביסה ומים מעורבבים בבקבוק ספריי. כמו כן, אפשר להשתמש בחומרי ניקוי על בסיס אמוניה כמו מיץ לימון או חומץ לבן מדולל במים. אם כל זה נכשל, אז אתם צריכים לשקול לקרוא לשירות של ניקוי ספות עד הבית. ניקוי ספה עד הבית מאפשר לכם להסיר את רוב סוגי הכתמים, לרבות כתמי גוף וזיעה, כתמי בע"ח ועוד. 

באילו אמצעים תשתמש חברת ניקוי ספה עד הבית? 

בחלק גדול מהמקרים חברת ניקוי ספות עד הכבית תשתמש במכונת קיטור כדי להתמודד עם כתמים עיקשים. בנוסף, סביר שחברת ניקוי ספות עד הבית תשתמש גם בחומרי ניקוי ייעודיים למשימה. וזכרו היטב, השוואת מחירים היא הדרך הטובה ביותר לחסוך זמן וכסף כאשר מחפשים את החברה המתאימה ביותר לצרכי ניקוי הספות שלכם.

חברות ניקוי ספות מציעות לרוב מחירים שונים בהתאם לסוג החומר, גודל הספה וכו'. השוואת המחירים תעזור לכם למצוא חברה שמציעה את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם. עם עליית פורטלים לניקוי ספות, שירותי השוואת מחירים הופכים פופולריים יותר מאי פעם. בהיבט הזה של הדברים, לצרכנים יש כעת אפשרות להשוות מחירים ולקבל המלצות מותאמות אישית על סמך העדפותיהם.

כדי לדייק את הניקוי כמה שיותר, יהיה כדאי לקבל לפחות 2-3 הצעות מחיר מחברות ניקוי ספות. בנוסף, הקפידו לוודא שאתם מקבלים אחריות על עבודת הניקוי. 

המידע והטיפים באדיבות פורטל ספות פלוס.