תפריט
072-330-3356

התאמת פרקט לרהיטי הבית, זה אפשרי!

טרנד הריצוף שאנחנו כל כך אוהבים מעניק מראה חמים וטבעי לכל חלל והוא אף פעם לא מפסיק להפתיע – הוא מתאים ומחמיא לכל חדר אבל יש דבר אחד שאנשים רבים מפספסים – התאמת הרהיטים לפרקט. איך עושים את זה נכון? באנו להסביר!

הפרקט מעניק לחלל הבית שלנו מראה יוקרתי וטבעי, הוא עמיד וידידותי לתחזוקה ונעים לכפות הרגליים שלנו רגע לפני שאתם בוחרים את הפרקט החלומי שלכם – האם דאגתם להתאים אותו לכל האלמנטים והריהוט בבית שלכם? על מנת ליצור מראה נעים והרמוני לעין חשוב לוודא כי התאמה בין השניים. בחירה נכונה של גוון הפרקט או הרהיטים תשדרג לכם את המראה ותעניק תחושה מרגיעה בחלל.

בכל הנוגע להתאמת ריהוט לפרקט חשוב ללכת על פי העיקרון הניגודיות – כלומר, אם יש לכם רהיטים בגוונים בהירים אז עדיף לבחור בפרקט כהה, לעומת זאת אם הרהיטים בגוונים כהים אז לבחור בפרקט בהיר. הרציונל שעומד מאחורי עיקרון הניגודיות היא שזהות בין הפרקט לריהוט עלול לגרום לחלל לקבל מראה משעמם, הרהיטים יבלעו ולא ישתלבו היטב בחלל. ברגע שאתם משתמשים בצבעים מנוגדים אתם תיצרו מראה ייחודי ונעים בעין.

שני דגשים חשובים להתאמת הפרקט לריהוט

· גוון פרקט- דיברנו כבר על החשיבות של הניגודיות בפרקט, אבל יש עוד פרט חשוב והוא צבע הפרקט שנבחר. ככל שהצבעים יהיו בהירים יותר זה יצור בחדר שלכם מראה מרווח ואוורירי יותר, לעומת גוונים זאת גוונים כהים ישדרו יותר חמימות ויתנו תחושה של תיחום.

· דרגות ניגוד – חשוב לציין כי מומלץ למדוד את דרגת הניגודיות, ההמלצה היא לבחור ברמת ניגוד של 2 גוונים. לדוגמה: פרקט בהיר או כהה יותר מהריהוט שלכם, באופן כזה תוכלו ליצור איזון הרמוני בין האלמנטים השונים בחלל.

פרקט בהיר או כהה ?

הרבה לקוחות שואלים אותנו איזה צבע פרקט כדאי לבחור? כדאי לדעת שהטרנד ששולט כרגע הוא הפרקט הבהיר שמגיע בצבעי עץ טבעיים ועדינים כמו אורן או ליבנה. הגוון הבהיר שלהם מאפשר ליצור עיצוב מינימליסטי וכפרי ומשתלב נהדר עם צבעי רהיטים רכים ירוק, אדום, כתום, תכלת או ריהוט עץ בגוונים כהים. פרקט כהה לעומת זאת לוקח אותנו לאווירה אורבנית וצריך להפעיל יותר שיקול דעת בבחירת הרהיטים וכן הקונספט שאנחנו בוחרים לעצב את הבית. פרקט כהה עדיף להתקין בבתים מוארים ומרווחים מהסיבה הפשוטה שאם לא עושים שילובים באופן מדויק ונכון הוא מהר עלול ליצור תחושה קלסטרופובית. שבוחרים ריצוף כהה מומלץ להכניס אלמנטים בהירים לחלל שירככו את החדר.

ריצוף פרקט ליצירת מראה מרגיע וטבעי בלי מאמץ

בניגוד למה שרבים חושבים, התאמת ריהוט לפרקט הוא החלק הקל בתהליך. לפרקט יש תכונות רבות שמאפשרות לנו ליצור מראה נפלא שמשתלב היטב כמעט כל רהיט בקלות. זקוקים לייעוץ והכוונה בתהליך ההתאמה? מוזמנים להשאיר פרטים ונציגנו ידאגו לחזור