תפריט
072-330-3356

סוגי הריפודים המומלצים ביותר

קנייה של סלון חדש מלווה בקבלת לא מעט החלטות. ישנם כיום סוגים שונים ורבים של ספות, כורסאות, כסאות ושולחנות העשויים ממגוון עצום של חומרי גלם ומבחר ענק של ריפודים. אלפי אפשרויות עומדות בפני מי שמעוניין בסלון חדש ואם לא מגדירים מראש מה רוצים או מה מחפשים, או שפוסלים את מה שיודעים שלא יהיה רלוונטי ומתאים – עלולים ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות המוצעות והאפשריות. נושא הריפוד הוא אחד הנושאים האלה וצריך להקדיש לו לא מעט מחשבה.

כיום ישנם ריפודים שונים המתאימים למגוון שימושים או לקוחות. ישנם ריפודים העשויים מבדים בעלי מרקמים שונים, ריפוד מעור או מחומרים סינתטיים דמויי עור. לכל אחד מהסוגים יש את התכונות שלו שמהן נובעים היתרונות והחסרונות שלו וכך יכול כל לקוח לבחור על סמך התכונות שחשובות לו או פחות חשובות לו. כך למשל ריפוד מעור או מחומרים דמויי עור מתאים לבית שיש בו תינוקות או ילדים מפני שהריפוד לא יספוג נוזלים או כתמים ויהיה קל לנקות. מצד שני, הריפוד יהיה דביק ולא נעים לישיבה בעונת הקיץ החמה והלחה.

סוגי ריפודים מתאימים ומומלצים

תכונה חשובה הקשורה לכל סוגי הריפודים היא היכולת או חוסר היכולת של נוזלים להיספג בריפוד ובמקביל כיצד אפשר לנקות באופן מידי ומהיר את פני השטח של הריפוד. סוגי בדים שונים לא מאפשרים חדירה של נוזלים וכך נוזל שנשפך לא נספג וניתן לנגב אותו מפני השטח במהירות לבל יישאר כתם. תכונה חשוב נוספת היא התחושה על עור הגוף של הריפוד. סוגי הטקסטיל השונים מתאימים לישיבה ממושכת או לשכיבה על הספה והריפוד ילטף את הגוף ויותר בו תחושה נעימה.
כאשר מגיעים אל חנות או נקודת מכירה של סלונים חשוב מאד לשבת ולהישען על מגגון ספות או כורסאות כדי לחוש את הריפוד ואת השילוב בין צורת הספה לבין הריפוד עצמו. כאשר מתיישבים על ספה שהריפוד שלה נעים לגוף ויש תחושה טובה בזמן הישיבה עליה, כנראה שזו הספה שתתאים ביותר לשימוש בסלון החדש.