תפריט
072-330-3356

עיצוב הבית בגוון מודרני

סגנון עיצוב נובע מטעם אישי והעדפות תקציביות, אולם הוא יתקשר תמיד למה שאנחנו מכירים ואוהבים ושואבים ממנו השראה. העיצוב המודרני פותח בפנינו אפשרויות רבות יותר מאשר סגנונות ישנים ועתיקים, כך שהוא מתאים גם למי שתקציבו נמוך וגם למי שמעדיף שילוב של ייצוגיות ונוחיות הכרחית. לסגנון זה יש יתרונות רבים שבגללו מעדיפים דווקא אותו. בסגנון העכשווי המראה הנקי בדרך כלל, ללא חיטובים וסלסולים מיותרים משרה עלינו נינוחות מובהקת, יותר מאשר הריהוט העתיק והמסורתי של פעם. גם הרכב החומרים הרבה יותר רחב לבחירה ואינו מוגבל רק לחומרים טבעיים ולידע התעשייתי של העבר.

סלון שמעניק תחושה ביתית

אנחנו זוכרים את העיצובים הישנים שהיו נהוגים פעם ויש סיבה למה כל כך מעט מהם נשארו פופולריים באורח החיים העכשווי והמהיר. סלונים של פעם נועדו בעיקר לייצוגיות ולא רק להתכנסות משפחתית, ולכן גם הם עוצבו בדרך מעט אקסטרווגנטית ולא תמיד נוחה. היום אנחנו יכולים למצוא סלונים מעוצבים שמעניקים לנו תחושה ביתית מבלי להתפשר על עיצוב ואסתטיקה. ההתחשבות במבנה הגוף ובאורח החיים המודרני שמכביד על הגוף היא המאפיין העיקרי של סלון מודרני. סלון כזה מתאים באמת לאנשים מבלי לגרום להם לנוע באי נוחות לאחר שעה של ישיבה. זה מתחיל בחומרים נעימים לישיבה ולמגע ונגמר בתכנון שלהם שמזמין לשבת ולא לזוז.

ספות שימושיות ולא רק יפות לעין

הסלונים שאנחנו מקבלים היום מהמעצבים הם נדיבי ממדים, משפחתיים באמת ולוקחים בחשבון הרבה טעמים והעדפות. הספות הן הפריט הכי משמעותי שעבר שינויים במהלך השנים. יש חומרי ריפוד שונים שנעים מאריגים טבעיים ועד סינתטיים שהם נוחים יותר לניקוי, כריות תפוחות ומפנקות בדרגות קושי שונות, אפשרות להסיר ריפוד ולנקות ספות כדי שאפשר יהיה להבטיח היגיינה ובריאות, והכי חשוב – מבנה רחב, מותאם לגובה הישיבה האופטימלי, מרווח ומאפשר הצטופפות של כל המשפחה יחד או ישיבה עם מרווחים גדולים יותר, כשזה נחוץ. סלון כזה גם יכול להיות מותאם אישית לצרכים שלכם. אתם יכולים להזמין אותו בכל גודל שמתאים לכם ואפילו להוסיף מושבים כשזה דגם שמאפשר זאת.

לעצב מסביב לספות

רהיטי הסלון הם הפריט המרכזי בכל עיצוב, ולכן הם מאוד דומיננטיים. עם זאת, לא רק הספות הן פריט שמושך את תשומת הלב ודורש בחירה נכונה. גם השולחן לסלון וכן הכוננית או הספרייה. זה נכון במיוחד אם יש לכם טלוויזיה וצריך להתחשב בגודלה ובצורת ההעמדה שלה או תלייתה על הקיר. כל הפריטים האלה חייבים להיות בחלל שמתאים להם בגודל ובצורה, ולכן מומלץ לא להעמיס יותר מדי פריטים אלא לבחור רק מה שחשוב וחיוני לכם. לא חובה להוסיף שולחן גדול ואפשר לחלק אותו לשני שולחנות קפה, למשל, אם הדגם מאפשר זאת. גם הכוננית לא חייבת להיות בגובה כל הקיר אם היא תיתן תחושה של מחנק ועומס רב. חשוב לזכור כי סלונים מעוצבים מומלץ לבחור לאחר לקיחת מידות כדי לבדוק את הרהיטים בחנות ולפי הזמנה.

צבעי הסלון

גם בגווני הבית אנחנו נועזים יותר וחורגים מהמוסכמות. הגוונים שאנחנו מרשים לעצמנו היום צבעוניים יותר כשמתחשק לנו, גם במרקם ובריפוד הכורסאות ושאר הטקסטילים שאנחנו מלבישים בהם את הבית. מהשטיחים ועד הווילונות והכריות. יש הרבה יותר לגיטימציה גם להוסיף פריטים שונים כמו מנורות בעיצוב מודרני ולא קונבנציונלי. אפשר אפילו להניח על הרצפה גופי תאורה ייחודיים ואמנותיים. כל עוד לא מוותרים על שני העקרונות המנחים – סלון נוח וביתי יחד עם עיצוב שבאמת מדבר אלינו ומוסיף צבע לחיים, כל דגם וכל השראה באים בחשבון.