תפריט
072-330-3356

עיצוב פינת אוכל – הפרט הקטן שעושה את ההבדל

פינת האוכל היא פינה חשובה בכל בית, ומשום כך עלינו להקדיש מחשבה לנושא התאורה. כיצד תוכלו לבחור גופי תאורה חסכוניים אך עם זאת גם מעוצבים לחדר האוכל? להלן המדריך המלא לצורך בחירה של תאורה לפינת אוכל.

אלמנט חשוב עליו יש לשים דגש

בחירה של תאורה לפינת האוכל מהווה את אחד האתגרים המשמעותיים בתחום עיצוב הבית וחדרי אוכל בפרט, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחדר מרכזי בו אנו שוהים במרבית הזמן ומשום כך חשוב לבצע רכישה של גופי תאורה איכותיים אך עם זאת גם כאלו אשר משתלבים באופן מושלם עם הקונספט של הבית. גופי תאורה כפי שהכרנו בעבר השתנו ללא הכר, וזאת בשל עיצובים חדשנים כמו גם חסכוניים מבחינת תצרוכת החשמל אשר מאפשרים לכל אחד לבחור את גופי התאורה הטובים ביותר בעבור פינת האוכל, בהתאמה כמובן לסגנון הכללי של הבית. חשוב לזכור כי רכישה של גופי תאורה חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לתת את להעניק את הסיוע וההכוונה, הן מבחינת המחיר והן מבחינת ההתאמה.

למה חשוב לשים לב בעת רכישה של גופי תאורה?

כאמור, רכישה של גופי תאורה לפינת אוכל היא רכישה משמעותית אותה יש לבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תלווה אתכם בתהליך הרכישה. ראשית כל, ההתאמה של התאורה לפינת אוכל חייבת להתבצע בהתאם לגודל של שולחן האוכל, וזאת בכדי שתוכלו לקבל אפקט של אור לכל המרחב. כך לדוגמא, אם שולחן האוכל שלכם מעגלי מומלץ לבחור בגופי תאורה תלויים אשר יאפשרו לכם לקבל תאורה רחבה במרכז השולחן, ולא בגופי תאורה עומדים אשר מאפשרים לקבל אור באזור ספציפי בלבד. במידה ומדובר בשולחן מאורך, מומלץ לבחור בפס תאורה לינארי או ספוטים אשר אותם מתקינים על התקרה, וזאת בכדי לאפשר תאורה מקיפה אשר תעניק עוצמת אור חזקה לכל אורך השולחן. בנוסף, יש לקחת בחשבון בעת תהליך הרכישה את הגובה של התקרה וסוג התקרה, וזאת לאור העובדה כי ככל שהתקרה שלכם מרוחקת יותר משולחן האוכל כך תצטרכו לבצע רכישה של גופי תאורה אשר מתבססים על עוצמה חזקה של אור, ואילו במידה ומדובר בתקרה נמוכה ניתן לרכוש תאורה צמודה או שקועה בתקרה, בעוצמה נמוכה מאשר תקרה גבוהה. באשר לסוג התקרה, במידה והתקרה שלכם עשויה מגבס לא ניתן יהיה להתקין גופי תאורה גדולים ומסיבים, ולכן ההמלצה הגורפת של מומחי תאורה היא לבחור בגופי תאורה קלי משקל. במידה ומדובר בבית חדש, מומלץ לתכנן ביחד עם האדריכל גופי תאורה שקועים אשר מצריכים הכנה מוקדמת מבחינת תשתית, אולם מדובר בפתרון מצוין אשר מתבסס על תכנון מדויק של המרחב עוד לפני ההתקנה של גופי התאורה.

כיצד לבחור את סוג התאורה הטוב ביותר בעבור חדר האוכל?

תאורה לחדר אוכל חייבת להיות רכה אך עם זאת גם חזקה, ולכן מומלץ לבחור בגופי תאורה אשר מקרינים חמימות ואינטימיות למרחב, גם כאשר מדובר בחדר אוכל גדול במיוחד. גוון אור ניטרלי בעוצמה של K4000    מתאים באופן מושלם לכל הצרכים של חדר האוכל – החל מארוחות משפחתיות ועד עשיית שיעורי בית ליד השולחן, ולכן בעת הרכישה של סוג התאורה בדקו היטב את עוצמת הוואט על גבי האריזה. מאחר ואנו שוהים לא מעט זמן בחדר האוכל, מומלץ לבצע רכישה של גופי תאורה חסכוניים אשר כוללים נורות לד. נורות לד מאפשרות לכם לקבל תאורה מצוינת למשך זמן רב, מבלי צורך בהחלפה תכופה.